Німецька компанія Continental розробляє автомобільні колеса нової конструкції, завдяки якій електромобілі зможуть більш ефективно гальмувати. У новій конструкції компанія запропонувала розділити спицеву і ободову частини колеса, яка зазвичай є одним цілим.

Компанія запропонувала прикручувати до серцевини "павука" легкосплавную багатопроменеву "зірку". До неї на зовнішніх кріпленнях буде прикручуватись обід, на який можна надіти покришку. До нової конструкції колеса підійдуть звичайні покришки, які використовуються сьогодні.

Нова модель колісного диска дозволяє встановлювати гальмівний диск більшого діаметра, в порівнянні із звичайним колесом. При цьому збільшення діаметра гальмівного диска дозволяє підвищити ефективність гальмування, зменшуючи при цьому гальмівну дистанцію.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що медики развечевали основний міф про воду.

Популярні новини зараз
"ПриватБанк" ставить нові ліміти для готівки: скільки реально можна зняти і де Головне за 6 грудня: ТЦК гребуть тяжко-хворих, тарифи зростуть у 2026, а ПриватБанк зрізає ліміт пенсіонерам Штормити буде сильно і неодноразово: Україну в грудні накриє низка магнітних бур - дати Один клік і грошей немає: ПриватБанк попередив про нову загрозу
Показати ще