Минулого тижня очільники "Київпастрансу" домовилися про співпрацю із офісу "Формула-1" в Україні. Про це інформує прес-служба підприємства.

Домовленість передбачає, що французький пілот, чемпіон світу з автоперегонів Жеремі Дюфур навчатиме водіїв наземного пасажирського транспорту.

На думку Сергій Майзеля, директора "Київпастрансу", така співпраця підвищить культуру водіння і знизить аварійність громадського транспорту.

У столичних громадських організаціях сумніваються, що така ініціатива "Київпастрансу" підвищить якість послуг перевізників.

"Це дуже сумнівний захід. Щоб підвищити культуру водіння і знизити аварійність, потрібно ефективніше контролювати водіїв і справність транспорту. А запрошення професійного гонщика більше нагадує спробу влаштувати "Формулу-1" на тролейбусах", - говорить Олександр Погиба, один із лідерів громадської організації "Рух за реформи".

Популярні новини зараз
Хто заслужив на пенсію майже 10 000 грн: нова формула ПФУ наповнить вашу кишеню грошима Готуйте гаманці: скільки доведеться платити за електрику та газ з 1 травня Потрібно встигнути: українцям, з квитанціями за світло на руках, назвали важливу умову Дніпровська дівчина-хатико повернулася, але тепер вона нападає на людей
Показати ще

Читайте також Кличко виділить пенсіонерам гроші із міського бюджету

На його думку, для навчання маневрів і безаварійної їзди доречніше було б найняти водіїв деяких столичних маршруток.

"Вони б продемонстрували не лише чудеса маневрування, а й дивовижну багатозадачність. Крім цього, киян насторожує, що "Київпастранс" приховує вартість угоди із "Формулою-1", - зазначає активіст.

Він вважає, що майстер-класи відомих гонщиків для столичного муніципального транспорту зараз не на часі. Це не першочергова проблема.

"Зараз потрібно думати про ремонт старого транспорту і купівлю нового, а не про гоночні трюки тролейбусах, що розвалюються", - вважає Олександр Погиба.

Нагадаємо, міський наземний транспорт немає чіткого графіка роботи, плата за проїзд у ньому майже не контролюється.