З 19 квітня авіаквитки компанії "Міжнародні авіалінії України", куплені через агентства, подорожчали на 9 доларів. Тепер українцям доведеться переплачувати за і без того дорогу послугу. Адже переліт туди-назад коштуватиме на 18 доларів дорожче.

В авіакомпанії такі дії пояснюють економією, тепер їм не потрібно нести витрати на системи бронювання. А пасажирам нічого іншого не залишиться, як купувати квитки безпосередньо в МАУ. Але проблема в тому, що ні мережі точок продажу, ні ресурсів для надання якісних послуг у компанії немає. Експерти запевняють, що це призведе до створення маси проблем для пасажирів.

"У всьому цивілізованому світі квитки продаються через агентства і авіакомпанії в це не втручаються. Адже їх основне завдання перевезення та забезпечення безпеки польотів. У нас же ситуація така, що МАУ примусово змушує людей купувати квитки у них, хоча не має необхідної дистриб'юторської мережі", — пояснили нам в одному з агентств з продажу квитків.

Більш того, за запевненнями експертів, такими діями МАУ просто вбиває ринок надання послуг з продажу квитків. У результаті багато компаній будуть змушені звільнити велику кількість співробітників. А клієнти нічого не виграють, тільки постраждають.

"Робота агентств полягає не лише в продажу квитків. Їх функція – повне супроводження клієнта, надання допомоги під час затримки рейсу, зникнення багажу, виникненні будь-яких інших проблем. У МАУ немає такого ресурсу, щоб це забезпечити. Клієнти опиняться наодинці зі своїми проблемами. Крім того якість послуг МАУ не найвище. У нас постійно виникають з ними проблеми через затримки рейсів, поганий сервіс. Всі пам'ятають скандал, коли пасажирів почали годувати "Мівіною". Тому підвищення цін на квитки – це банальна жага монополіста швидко одержати більше грошей", — пояснили в одному з турагентств столиці.

Популярні новини зараз
Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус Заплатять усі, але один раз: чому українцям почали надсилати додаткові квитанції на газ Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім
Показати ще

Більш того, всі опитані агентства сходяться в думці, що МАУ може повторити долю компанії Аеросвіт. Примусово "загнати" до себе клієнтів, зібрати максимальну виручку від продажу квитків і, в підсумку, оголосити себе банкрутом.