Українці придбали на 36% менше предметів побутової техніки за перше півріччя 2015 року, ніж роком раніше. Вони подорожчали в середньому на 60%.

Про це пише ЛІГАБізнесІнформ.

"У 2015-му українці купують тільки найнеобхідніше - на розкіш не мають грошей. У першому півріччі в Україні продали близько 13 млн пристроїв", - розповів керівник групи управління асортиментом мережі Ельдорадо В'ячеслав Схильний.

Читайте також: Капітал Uber сягнув позначки у 50 млрд доларів

За його словами, рівень продажів знизився через зниження рівня життя українців.

Популярні новини зараз
"Бісять ТЦК": військовий пояснив, чому воєнкоми перегинають палицю у мобілізації 2 фрази, які можуть наслати на вас пристріт в натовпі: ніколи не відповідайте на ці запитання незнайомців Більше жодних пільг: пенсіонерів змусять платити податок на землю Подачу газу тимчасово припинять: газовики попереджають українців про ремонтні роботи до кінця листопада
Показати ще

За даними Державної служби статистики, у червні реальна заробітна плата скоротилася на 26,3% порівняно із аналогічним періодом минулого року.

Грошовий еквівалент показників продажів виглядає краще. В січні-червні ринок виріс на 2% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року, а його обсяг склав 19,6 млрд грн.

Зростання можна легко пояснити загальним подорожчанням товарів у гривні.

"Наприклад, якщо минулого року середня вартість купівлі в магазині побутової техніки та електроніки становила 940 грн, то зараз - 1 500 грн", - сказав Схильний.

Продажі великої побутової техніки істотно не відрізняються від середньоринкових. Попит зріс найбільше у сегменті бойлерів.

Згідно інформації, в першому півріччі 2014 року їх продали на 93 млн грн. За аналогічний період цього року їх купили вже на 215 млн грн.

Ситуація істотно не зміниться до кінця року. Есперти прогнозують, що обсяг українського ринку побутової техніки та електроніки складе близько 60 млрд грн проти 48 млрд грн в минулому році.

У кількісному вираженні ринок скоротиться на 30%, тому наразі підприємці вже адаптують свій бізнес до нових реалій.

"Стратегія поведінки стандартна: мережа переглядає свій асортимент на користь більш дешевих товарів, оптимізує логістику, відмовляється від нерентабельних магазинів і т.д. Ми закрили до 5% від загального числа магазинів", - розповів співвласник мережі "Фокстрот. Техніка для дому" Валерій Маковецький

Рітейлери активно скорочують площу магазинів. Великі гіпермаркети площею 2-2,5 тисячі квадратних метрів відкривати наразі ризиковано та невигідно.