На честь свого ювілею, відеохостинг YouTube розмістив 20 фіналістів конкурсу на найкращий ролик на каналі. Користувачів попросили проголосувати за свою улюблену роботу.

Про це повідомляє видання "Капітал".

Рекламний ролик Turkish Airlines визнали "Найулюбленішим відео" рейтингу найкращих рекламних роликів на YouTube останнього десятиліття.

Читайте також: Єнот осідлав алігатора у США

Відео "Koбі проти Meссі: "The Selfie Shootout" за участю глобальних послів бренду і міжнародних спортивних мегазірок, баскетболіста НБА Кобі Брайанта і форварда "Барселони" Ліонеля Мессі тільки за три дні перебування на відеохостингу набрало більше 25 млн переглядів.

Популярні новини зараз
Україну накриє арктична зима: Новий рік зустрінемо з 20-градусними морозами У вас є 7 днів - і без виправдань: ТЦК нагадали, що обов'язково треба зробити тим, у кого є відстрочка чи бронь Українцям блокують картки для соцвиплат: хто у зоні ризику Після війни на вагу золота: які професії зроблять вас багатими в Україні через 3–5 років
Показати ще

За весь час перебування ролик переглянуло більше 140 млн осіб, встановивши новий рекорд серед всіх комерційних брендів.

У рекламі, спортсмени подорожують активно подорожують світом і всюди роблять селфі, надсилаючи їх один одному.