На думку політичних експертів, "чорна" піар компанія проти лідера "Руху за Реформи" Сергія Думчева - це наслідок результатів соціологічних опитувань, які вказують впевнене зростання популярності кандидата.

"На останню фазу виборчої кампанії більшість партійних штабів планують кампанію по дезорієнтації та дезінформації виборців відносно основного конкурента. Тому, немає нічого незвичайного, що штаб Віталія Кличка дав потужний інформаційний залп по буквально наступаючому на п'яти чинному меру Києва лідеру "Руху за реформи" Сергію Думчеву, - стверджує політолог, директор Київського інституту мирних досліджень Андрій Мішин. - Приводом для появи "компромату" стали результати соціологічних опитувань, де Сергій Думчев впевнено виходить у другий тур виборчих перегонів".

Читайте также: Сергій Думчев з "РУХ ЗА РЕФОРМИ": Список БПП - це погано забуте старе

За словами політичних експертів, подібні антикампанії штабу "Солідарності" тільки привертають на сторону Думчева коливних виборців. Адже відомо, що виборці завжди голосують за кандидатів, з якими бореться влада.