Цього місяця будівельники повинні завершити першу частину нового Бескидського тунелю (другого за довжиною в Україні) – пройти останній 71 метр, підриваючи гірську породу.

Далі будуть ще вісім етапів будівництва, яке має завершитися у жовтні 2017 року. Бескидський тунель прокладають за 30 метрів від діючого, що з'єднує Закарпатську та Львівську область та експлуатується вже 129 років.

"Бескидський тунель перебував в аварійному стані, тому було ухвалене рішення будувати новий. У зимовий час тунель обростає бурульками (просочується вода), їх збивають, що спричинює негативні наслідки. Крім того, новий тунель складатиметься з двох шляхів, тоді як старий – тільки з одним шляхом", – пояснює Радіо Свобода Анатолій Ланін, представник організації-підрядника "Інтербудтунель".

"Збільшиться пропускна спроможність тунелю, це стосується і вантажних поїздів. Новий тунель сягатиме 11 метрів, ширина складе близько 12 метрів. Габарити утричі більші, ніж у старого, де з потяга можна торкнутися рукою стіни", – додав Анатолій Ланін.

Прокладають тунель австрійським методом, використовуючи вибухівку. Щодня закладають близько 400 кілограмів вибухівки.

Популярні новини зараз
Світло відключатимуть на 6 годин, а про опалення взимку і не мрійте: українців серйозно попередили Готуйте гаманці: скільки доведеться платити за електрику та газ з 1 травня Потрібно встигнути: українцям, з квитанціями за світло на руках, назвали важливу умову Штрафи від 3,5 тисяч гривень: "Газмережі" попередили власників газових плит та колонок
Показати ще

"Оскільки ми працюємо всього за 30 метрів від старого, слідкуємо, щоб не порушити цілісність сусіднього тунелю, тут необхідна ювелірна робота. Тому у нас працюють одні з найкращих спеціалістів тунелебудування України", – твердить Анатолій Ланін.

Читайте також: Ще чотири додаткові потяги курсуватимуть на новорічні свята

У тунелі збудують 49 ніш, 12 камер, а також три аварійні ходи, які будуть з'єднані зі старим об'єктом. Усі роботи цілодобово контролюються австрійськими спеціалістами. Протяжність тунелю - 1822 метри (або 1764 метри без порталів).

Одне з наймасштабніших будівництв у сучасній Україні розпочалося у 2013 році. Вартість проекту – 102 мільйони євро. Кошти виділяє Європейський банк реконструкції та розвитку і частково "Укрзалізниця", яка є замовником робіт.