Цього місяця будівельники повинні завершити першу частину нового Бескидського тунелю (другого за довжиною в Україні) – пройти останній 71 метр, підриваючи гірську породу.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяДалі будуть ще вісім етапів будівництва, яке має завершитися у жовтні 2017 року. Бескидський тунель прокладають за 30 метрів від діючого, що з'єднує Закарпатську та Львівську область та експлуатується вже 129 років.
"Бескидський тунель перебував в аварійному стані, тому було ухвалене рішення будувати новий. У зимовий час тунель обростає бурульками (просочується вода), їх збивають, що спричинює негативні наслідки. Крім того, новий тунель складатиметься з двох шляхів, тоді як старий – тільки з одним шляхом", – пояснює Радіо Свобода Анатолій Ланін, представник організації-підрядника "Інтербудтунель".
"Збільшиться пропускна спроможність тунелю, це стосується і вантажних поїздів. Новий тунель сягатиме 11 метрів, ширина складе близько 12 метрів. Габарити утричі більші, ніж у старого, де з потяга можна торкнутися рукою стіни", – додав Анатолій Ланін.
Прокладають тунель австрійським методом, використовуючи вибухівку. Щодня закладають близько 400 кілограмів вибухівки.
"Оскільки ми працюємо всього за 30 метрів від старого, слідкуємо, щоб не порушити цілісність сусіднього тунелю, тут необхідна ювелірна робота. Тому у нас працюють одні з найкращих спеціалістів тунелебудування України", – твердить Анатолій Ланін.
Читайте також: Ще чотири додаткові потяги курсуватимуть на новорічні свята
У тунелі збудують 49 ніш, 12 камер, а також три аварійні ходи, які будуть з'єднані зі старим об'єктом. Усі роботи цілодобово контролюються австрійськими спеціалістами. Протяжність тунелю - 1822 метри (або 1764 метри без порталів).
Одне з наймасштабніших будівництв у сучасній Україні розпочалося у 2013 році. Вартість проекту – 102 мільйони євро. Кошти виділяє Європейський банк реконструкції та розвитку і частково "Укрзалізниця", яка є замовником робіт.