У московському "Крокус Експо" сьогодні показують результати російського імпортозаміщення.

Фотографії виставки опублікував Ілля Варламов у своєму блозі.

Автор в іронічній формі критикує дизайн молочної продукції "Чебурашкіни", дитячі крісла для автомобілів, обшивка у якій зроблена в традиційному російському стилі - "під хохлому", дизайн російського взуття, також порожні стенди інноваційних впроваджень у виробництво.

"Виставка для галочки: потворні стенди, нудні представники компаній і спекуляції на тему перемоги у Великій Вітчизняній війні. Найбільша проблема з тим, що майже всі компанії не вміють себе продавати. Убогий дизайн, жахливе оформлення стендів і своєї продукції", - пише він.

Читайте також: Для боротьби з забороненими продуктами Ростовська митниця створить "спецназ"

Популярні новини зараз
Скасування табелів у школах: як тепер оцінюють знання школярів Довші канікули та вечірні зміни: як зміниться навчання в школах через відключення світла "Анти-ТЦК у шкарпетці": в Україні почали торгувати новими гаджетами для "бусифікованих" Зимові канікули і відключення світла: скільки будуть відпочивати виші
Показати ще

Нагадаємо, що нещодавно в Росії пояснили необхідність носити тільки взуття російського виробництва "анатомічними особливостями народу".