Україні й досі не приділяє належної уваги туристичній галузі, яка може стати своєрідною рекламою держави у світі й важливою галуззю економіки.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це повідомив організатор всеукраїнської акції "7 чудес України", політик Микола Томенко під час виступу на IV Міжнародній науково-практичній конференції "Гостинність, сервіс, туризм: досвід, проблеми, інновації".
Він став ініціатором великої кількості проектів у сфері туризму, але у нього викликало подив президентська "Стратегія-2020". В ній планується подати країну для світової спільноти у такому світлі: "Ключове завдання – формування позитивного іміджу України як європейської, демократичної, конкурентоздатної держави із сприятливим бізнесом-кліматом, зі своїм унікальним місцем у світовому розподілі праці та інтегрованої у глобальні ланцюги створення доданої вартості".
"Виходячи з цієї цитати "Стратегії-2020", влада розглядає нашу державу як сировинний придаток, а українців як дешеву робочу силу за кордоном. Така"«місія" України, м'яко кажучи, неправильна і несправедлива", – наголосив Томенко.
Він додав, що Україна у світі має асоціюватися з величезною історичною та культурною спадщиною. Адже країна, за його словами, має самобутні давні традиції, унікальну природу та історико-архітектурні надбання. Томенко пояснив, що слід надати можливість українцям та туристам познайомитись з унікальною державою Україною. З огляду на це, варто визначити туризм одним із пріоритетів державної економіки.
Для цього, за його словами, потрібно розвивати відповідну інфраструктуру та провести ребрендинг. Оскільки Україна останнім часом асоціюється лише з негативними подіями. Він наголосив, що це дозволить не тільки змінити імідж країни, а й створити нові робочі місця для людей.
Нагадаємо, портал "Знай.ua" повідомляв, аналітики визначили столицю світового туризму серед 132 міст світу.