Керівник програми «Регіональний розвиток» аналітичного центру «Український інститут майбутнього» і радник колишнього голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації Юрій Голик в своєму Facebook завив, що стан мостів в Україні критичний, і для виправлення цієї ситуації потрібен, в першу чергу, професійний менеджмент.

Мосты и инфраструктура. Харьков. Турция. Пакистан. Это за 7 дней про уставшие мосты. Только то, что попало в ленты...

Geplaatst door Юрий Голик op Zaterdag 31 augustus 2019

«Харків. Туреччина. Пакистан. Це за 7 днів про втомлені мости. Тільки те, що потрапило в стрічки новин. У нас в країні ситуація критична. Більше 9 600 мостів за технічними параметрами не відповідають вимогам сучасних норм і фактичному навантаженню. 1 923 мости вимагають термінового ремонту. 86 мостів знаходяться в аварійному непрацездатному стані. Просто спробуйте згадати хоча б 100 мостів або 10, побудованих у нас в країні за останні 10 років. Я можу згадати два - це ті мости, які ми в 2017-м відремонтували і побудували з нуля в Дніпропетровській області», - заявив Голик.

Популярні новини зараз
Ніякої силової "бусифікації": ТЦК окреслили чіткі правила Ціни різко пішли вниз: вартість нерухомості стрімко падає Скільки відпочиватимуть школярі: стало відомо, коли дітлахи підуть на канікули Пенсіонерам "заморозять" виплати: у жовтні терміново треба звернутись до ПФУ
Показати ще

Нагадаємо, 25 серпня стався частковий обвал шляхопроводу над залізничними коліями в напрямку селища Пісочин в Харківській області. 27 серпня в турецькому місті Терме обвалився пішохідний міст. 31 серпня Пакистані в результаті обвалення мосту загинули 26 осіб.

Міст, побудований Командою Валентина Резніченка на окружній дорозі навколо міста Дніпро за 42 дні

На думку Голика, інфраструктура втомилася, тому кількість кілометрів, які вводяться в експлуатацію після ремонту доріг і мостів, повинно перевищувати кількість виведених з неї в силу їх руйнування. Тільки тоді можна буде говорити про відновлення інфраструктури та її появі в принципі.

«Що потрібно, аби ситуацію виправити? Менеджмент. І гроші. Саме в такій послідовності. Гроші без професійного менеджменту - це в кращому випадку просто їх невикористання, яке відбувається зараз. А в гіршому - чийсь особистий добробут, але ніяк не нові кілометри ідеальних доріг і мостів», - вважає Голик.

За його словами, в Україні вже почалися позитивні зміни, зокрема, мова йде про трасу Запоріжжя - Маріуполь, яка ремонтувалася три роки і повинна була ремонтуватися ще стільки ж, але буде закінчена вже в жовтні, тобто за три місяці.

«Але з одиничного прикладу це має перетворитися в норму для всієї країни», - упевнений Голик.