Законопроєкт «Про внутрішній водний транспорт», прийнятий Верховною Радою в першому читанні, спрямований проти народу України, проти України як держави і проти розвитку українського суднобудування. У разі прийняття він знищить український прапор на українських річках.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це в інтерв'ю Latifundist.com заявив засновник найбільшого сільськогосподарського підприємства "Нібулон" і один з найбільших платників податків країни Олексій Вадатурський.
За його словами, свою позицію він намагався донести народним депутатам, але особливо - міністру інфраструктури Владиславу Криклію.
"На всіх засіданнях за участю міністра інфраструктури Владислава Криклія, глави транспортного комітету Верховної Ради Юрія Кісєля, членів транспортного комітету, на зустрічах в різних комітетах Верховної Ради я акцентував увагу насамперед на недоліках проєкту закону "Про внутрішній водний транспорт" в існуючій редакції. Я пояснював, що мова йде не про інтерес нашої компанії, а про інтереси України в цілому", - розповів Вадатурський.
За його словами, законопроєкт представляє собою редакцію часів Януковича, але з ще більш згубними оновленнями, які ведуть за собою значні збитки для економіки України.
По-перше, проєктом закону допускається скидання нечистот по ходу руху суден у територіальних водах морських портів і в цілому по внутрішніх водних шляхах України.
По-друге, легалізуються тіньові схеми видобутку піску при днопоглибленні Дніпра.
По-третє, проєкт закону допускає заправку іноземних суден в нейтральних водах, за 12-мильною зоною, які формально здійснюють рейси в режимі каботажного плавання у внутрішніх територіальних водах.
"Тим самим легалізується тіньова схема контрабанди палива в Україні. Переконаний, що вже визначені ті, хто очолить прикриття цієї схеми", - заявив Вадатурський.
За його словами, створюють такі законопроєкти ляльководи, реалізує Офіс реформ і Міністерство інфраструктури на чолі з міністром Владиславом Кріклієм.
Раніше стало відомо, що Міністерство Криклія "вичавлює" з підприємців відразу 7 податків в портах. В українських портах сьогодні діють найвищі в Чорному морі і одні з найвищих в світі портових зборів.