Про це заявив експрем’єр-міністр Володимир Гройсман в ефірі телеканалу «Україна 24»

«Ринки, куди ми продаємо, міжнародні, вони впали зараз, ціни впали. Тепер у структурі формування ціни на метал, на руду, на аграрну продукцію перевозка, частина транспортна має величезне значення. Якщо тільки залізниця зараз підвищить тариф на перевезення одиниці товару, ми вилетимо взагалі з міжнародних ринків, тому що ми будемо неконкурентні», - пояснив Гройсман.

На його думку, «Укрзалізниця» не повинна підвищувати тарифи в кризу, оскільки це призведе до погіршення стану експортоорієнтованих підприємств, а сотні тисяч їх працівників можуть втратити роботу.

«Я категорично проти будь-якого підвищення зараз в кризу. Якщо вони будуть підвищені, наш експорт різко впаде, і люди, сотні цих тисяч і мільйони людей знову-таки можуть, якась частина з них, втратити роботу», - сказав Гройсман.

За його словами, «Укрзалізниця» має знайти інші шляхи для підвищення власної ефективності, а не спричиняти колапс в експортоорієнтованих галузях економіки.

Популярні новини зараз
Реформи і прозорість: експерт розповів, чого вимагають США від України за свою допомогу "Київстар" попередив українців про небезпеку: що треба знати Доїхати на роботу і назад – вже не по кишені: проїзд у маршрутках дорожчає Що насправді роблять контролери з вашими лічильниками: чого боятися, а чого не варто
Показати ще

«Якщо вони будуть так бездумно робити, ми отримаємо величезний колапс і в залізниці, і в експортно орієнтованих галузях. Цього робити неможливо. Залізниці потрібно по-іншому формувати свою ефективність», - наголосив експрем’єр.

Нагадаємо, раніше міністр інфраструктури Владислав Криклій заявив, що не вдасться обійтися без збільшення тарифів «Укрзалізниці» на вантажоперевезення, зазначивши при цьому, що затвердження нового договору на надання УЗ послуг з організації перевезень вантажів відклали до липня.

У свою чергу народний депутат, член комітету ВР з питань транспорту та інфраструктури Костянтин Бондарєв заявив, що підняття тарифів «Укрзалізницею» на вантажоперевезення буде катастрофою для підприємств-експортерів, наголосивши, що це призведе до подорожчання їх продукції і втрати конкурентоспроможності на світових ринках.

Водночас президент Українського товариства фінансових аналітиків Юрій Прозоров вважає, що держава повинна запропонувати пакет стимулювання економіки під час кризи, що включає зниження тарифів на вантажні перевезення залізницею.