Держаудитслужба провела ревізію АТ "Укрзалізниця", яка виявила значні порушення фінансової дисципліни. Зокрема, в сфері закупівель залізничного монополіста виявлено порушень на 8,9 млрд гривень.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це стало відомо з опублікованих Державною аудиторською службою результатів перевірки фінансово-господарської діяльності Укрзалізниці за період 2018-2019 років.
Особливо "відзначилась" із 24 філій "Укрзалізниці" - "Центр забезпечення виробництва".
Зокрема, "Укрзалізниця" недоотримала доходів на 98,4 млн гривень через те, що "Центр забезпечення виробництва" навіть не спробував стягнути з постачальників штрафних санкцій за недопоставку дизельного палива. З цієї причини компанія недоотримала доходів на 98,4 млн гривень:
ТОВ "Фірма« ФІДЕ"- 24,2 млн гривень;
ТОВ "Анвітрейд" - 24,1 млн гривень;
ТОВ "ТД" Сокар Україна »- 50,1 млн гривень.
Крім того, "Центр забезпечення виробництва" безпідставно повернув постачальникам дизельне паливо, що призвело до втрати ще 94,3 млн гривень:
ТОВ "Фірма« ФІДЕ"- 35,1 млн гривень;
ТОВ "Анвітрейд" - 19,2 млн гривень;
ТОВ "ТД "Сокар Україна"- 40 млн гривень.
І це ще далеко не всі порушення філії.
Так, "Центр забезпечення виробництва"закуповував дизельне паливо за завищеними цінами: вони включали перевищення максимально допустимого рівня маржі постачальника, який встановили за дорученням "Укрзалізниці". Це призвело до завищення вартості палива на 65,9 млн гривень і без підстав збільшило ціну палива, порушивши умови договорів.
Ці дії ЦЗВ призвели до втрат 3,5 млн гривень.
Також "Центр забезпечення виробництва"проводив звкупівлі без без проведення відповідних тендерів.
Так, ЦЗВ незаконно купив газ у ТОВ "Скела Терціум" і ТОВ "Південь-Газ" на 1,5 млрд гривень.
Без проведення тендерів робила закупки і "Південно-Західна залізниця", яка закупила послуги з ремонту рейкових автобусів PESA у приватних суб'єктів господарювання на 48,9 млн гривень.
Крім того, філія "Південно-Західна залізниця" не проводила тендерні процедури і не укладав договорів на проведення робіт з реконструкції інфраструктури Київської дитячої залізниці. Але 16,4 млн гривень приватним суб'єктам господарювання перерахували, при цьому роботи не приймалися і гроші ніхто не повернув.
Всі ці факти свідчать про зловживання, які діються в "Укрзалізниці" та приводять до величезних втрат.
Нагадаємо, ревізія Держаудитслужби виявила, що Укрзалізниця недоплатила до держбюджету понад 200 млн. грн.
Держаудитслужба зверталася до Мінінфраструктури, але відповіді досі немає. Схоже, що мінстр інфраструктури Владислав Криклій просто не помічає відвертих зловживань в "Укрзалізниці".