Новий договір «Укрзалізниці» на організацію вантажних перевезень передбачає приховане підвищення тарифів, що вдарить по вітчизняним металургам і знизить їх конкурентоспроможність на світових ринках. Про це заявив голова Федерації металургів Сергій Біленький.

«Ми з подивом в пресі побачили заяву від Укрзалізниці про те, що вони начебто врахували всі зауваження до цих договорів та погодили з усіма. Насправді, це не так. Більшість наших принципових зауважень там не враховано, ніхто з нами нічого не пересогласовывал. Тому думка вкрай негативне. Ми вважаємо, що з 1 липня ні в якому разі не можна вводити ці нові договори», - сказав Біленький.

Він також зазначив, металургія зараз переживає кризу, і збільшення витрат на транспортування продукції призведе до підвищення її собівартості, в результаті чого вона буде неконкурентоспроможною на зовнішніх ринках.

«За підсумками першого кварталу у металургів близько 14 мільярдів гривень сумарно – це чистий збиток. Якщо зараз ще буде в тому числі приховане підвищення вартості послуг Укрзалізниці через цей новий договір, відповідно, від нашої конкурентоспроможності вже скоро нічого не залишиться з такими діями влади і держмонополій», - підкреслив Біленький.

Нагадаємо, раніше компанія «Укрметалургпром» заявила про тиск «Укрзалізниці» на вантажовідправників з метою змусити їх погодитися на укладання з 1 липня нового дискримінаційного договору з УЗ про організації вантажоперевезень. У компанії нагадали, що в «Укрзалізниці» формально поставилися до рекомендацій Антимонопольного комітету на доопрацювання нової редакції договору з урахуванням зауважень учасників ринку і більшість спірних питань, на які вказували перевізники, залишилися без змін. А також закликали заборонити введення в дію нового договору з 1 липня та продовжити строк дії нинішнього до завершення доопрацювання його нової редакції.