Про це в ефірі телеканалу «Україна 24» повідомив директор спеціальних програм НТЦ «Психея» Генадій Рябцев.

«Якщо ми будемо запроваджувати мита, то це означає, що ринок буде обмежуватися. А будь-який обмежений ринок дуже болісно реагує на будь-які зміни в обсягах і напрямах постачання. Тобто, якщо ринок закритий, то може відбутися будь-що на цьому ринку», - зазначив експерт.

Відповідно, на думку Рябцева, перед введенням будь-яких обмежень, уряду потрібно сформувати стабілізаційні запаси і отримати гарантії від національних товаровиробників, що вони будуть здатні внаслідок якихось форс-мажорних обставин задовольнити попит на внутрішньому ринку.

На даний момент, за словами Рябцева, таких гарантій ніхто не забезпечив.

«Якщо перше і друге буде виконано, то я перший проголосую за будь-які обмеження, які, наприклад, будуть сприяти гарантуванню енергетичної безпеки України», - підсумував експерт.

Популярні новини зараз

Київське метро може подорожчати до 20 гривень

Дан Балан розкрив правду про роман з Тіною Кароль двома словами

Надя Дорофєєва в сміливому монокіні похвалилася шикарною фігурою на яхті

Соня Плакидюк повторила відверту фотосесію Біллі Айліш: "Така соковита"

Показати ще

Нагадаємо, на початку липня «Укртатнафта» звернулася до Міністерства енергетики з проханням ввести мита на імпорт дизельного палива в розмірі 8,46% з 1 серпня 2020 р.

Це прохання не було підтримане експертною радою при Міністерстві енергетики.

За оцінками «Нафтогазової асоціації України», введення мит призведе до зростання цін і збитків економіки на рівні 11 млрд гривень на рік. Також обмеження на імпорт може зруйнувати диверсифіковану систему поставок палива на український ринок і посилити монополізацію групи "Приват" як власника Кременчуцького НПЗ.

Це друга спроба ПАТ «Укртатнафта» обмежити імпорт нафтопродуктів з початку поточного року. Ще в січні компанія звернулася з відповідним проханням до Міжвідомчої комісії з міжнародної торгівлі, але в червні її заяву було відхилено.

На думку директора «А-95» Сергія Куюна, введення мит і квот, яких домагаються українські НПЗ, може привести до руйнування диверсифікованої моделі поставок палива на ринок України.