Про це повідомив екс-народний депутат, член наглядової ради «Укрзалізниці» Сергій Лещенко.

"Оскаржити рішення в суді може також один з феросплавних заводів Ігоря Коломойського, який був визнаний потерпілим у справі», - написав Лещенко.

За його інформацією, Національне антикорупційне бюро найближчим часом планує подати скарги на закриття справи на ім'я в.о. голови Спеціалізованої антикорупційної прокуратури Максима Грищука та генерального прокурора Ірини Венедиктової.

Лещенко стверджує, що НАБУ нібито не було проінформовано прокурором САП про плани закрити справу через відсутність доказів нанесення збитків.

 

Популярні новини зараз

Танкович розповів про нове кохання на "Танцях з зірками" та політичні амбіції

Маленькому янголятку терміново потрібен укол за 70 мільйонів, мама благає про допомогу: "Марійка хоче жити"

Сімейна пара 22 роки живе в каналізації - очевидці зайшли в житло і обімліли

Ломаченку, якому не допомогли руські попи, назвали умову для реваншу з Лопесом

Показати ще

Нагадаємо, 28 серпня головний редактор видання " Цензор.Ні " з посиланням на власні джерела повідомив, що прокуратура закрила справу «Роттердам+» через відсутність доказів нанесення формулою збитків.

Справу закрито після того, як фінальна комплексна експертиза СБУ не підтвердила нанесення збитків від дії формули «Роттердам+». До цього жодна державна експертиза, що проводиться за ініціативою НАБУ і сторони захисту, також не підтвердила нанесення збитків.

Термін досудового розслідування у справі "Роттердам »" закінчився 8 серпня. НАБУ і САП не змогли направити справу до суду і зупинили розслідування на невизначений термін.

Відсутність експертного підтвердження збитків підтвердили НАБУ і особисто глава бюро Артем Ситник.

Розслідування у справі " Роттердам»" почалося в березні 2017 року. У ньому брали участь 15 детективів і 7 прокурорів.

Формула "Роттердам »" діяла для розрахунку вартості вугілля при встановленні прогнозної оптової ціни електроенергії виключно для промислових споживачів в період 2016-2019 років. Вона передбачала включення вартості доставки вугілля від хабів Амстердам-Роттердам-Антверпен. Формула була скасована з 1 липня 2019 з введенням ринку електроенергії.