Про це йдеться в матеріалі РБК-Україна "Великі плани. Як Володимир Жмак реформуватиме "Укрзалізницю".

РБК-Україна називає ідею глави УЗ Володимира Жмака про створення єдиної вантажної компанії потенційною загрозою для зрозумілих ринкових правил гри, оскільки в цьому випадку "Укрзалізниця" отримає не тільки монополію в тязі, але ще і в інфраструктурі.

"Адже у" УЗ» є свої Локомотиви, а У інших операторів вагонів своїх локомотивів немає", - наголошується в матеріалі.

У свою чергу монопольне становище такої компанії на ринку неминуче призведе до падіння якості надаваних послуг з вантажоперевезень і зростання цін на них.

"В цілому, запропонований керівником" УЗ " план виглядає досить комплексно і системно, зачіпає фактично всі аспекти діяльності компанії, які потребують швидкого реформування. У той же час деякі елементи його стратегії об'єктивно потребують певного коригування.Якщо буде створена одна велика вантажна компанія, ТО поле для зловживання монопольним становищем розшириться. Домогтися високої якості послуг з залізничних перевезень, економічно обґрунтованих і прозорих цін можна, тільки розділивши вагонні і локомотивні компанії",-зазначає РБК-Україна.

Популярні новини зараз
ТЦК заблокували водійські права: чи можна повернутися за кермо Ви подивитесь на лічильники і не повірите очам: як прибрати кілька кубів до кінця місяця без порушень Слідкуйте уважно, або переплатите багато грошей: українців попередили про комуналку у травні Залишать останню сорочку: які речі не будуть вилучати в ухилянтів-боржників
Показати ще

Раніше економіст Борис Кушнірук зазначав, що» Укрзалізниця " стане привабливою для інвестора тільки після поділу на окремі бізнеси збиткових пасажирських перевезень і прибуткових вантажних.

У свою чергу керуючий партнер адвокатської компанії Arzinger Тимур Бондарєв вважає, що реформа «Укрзалізниці» давно назріла і ключове завдання при її проведенні - подолати корупцію в галузі.