Приватбанк планує підписати меморандум про стратегічну співпрацю з China UnionPay Group, яка є найбільшою платіжною системою в Китаї.

Як пише finclub, мова йде про питання співпраці у напрямку еквайрингу карт UnionPay, і більш широкого кола інноваційних продуктів компанії UnionPay та можливості їх впровадження в Україні.

Нагадаємо, що платіжна система UnionPay Internation під керівництвом China UnionPay ще на початку червня оголосила про плани виходу на український ринок.

На той момент UnionPay відзначала, що проводить переговори з декількома банками України про запуск проектів по еквайрингу та емісії карт.

Популярні новини зараз

Надя Дорофєєва приспустила штани, щоб стати популярнішою: "З подряпинами"

Арсен Мірзоян влаштував дітям свято на канікулах: їжте, поки мама не побачила

Ані Лорак з Муратом подарували донечці ляльку, від якої мороз шкірою - "Яка моторошна!"

9-річна донька Ані Лорак вразила різкими змінами зовнішності: Мурат допоміг

Показати ще

Відзначимо, що до осені планують завершити процедуру ліцензування платіжної системи в Україні. Очікувалося, що терміни сертифікації еквайрингового проекту (прийом карт UnionPay) можуть скласти 3-4 місяці. Проект емісії (випуск карт UnionPay) може зайняти близько 5-6 місяців. У компанії заявляли, що не планують обмежувати присутність в Україні будь-яким одним банком.

Раніше "Знай.ua" писав про те, що користувачі мережі здивовані. Українці намагаються викрити хитру схему шахрайства, засновану на продажі автобусних квитків через додаток "приват24".

Відомо, що шахраї організували злочинну комбінацію на сайті infobus.eu.

Схема досить проста:

Для оплати квитка на сайті просять ввести пароль від "приват24". Так само на сайті є іконка входу через "приват24".

Якщо зайти на неї, то в самому приваті покупця перекидає у розділ зміни пароля.

Користувачам доводиться вводити свій номер карти і надавати свій пароль від особистого кабінету "приват24".

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що в Приватбанку закликали клієнтів бути пильними і попередили про SMS-повідомлення від імені установи. Про це йдеться в заяві на офіційному сайті банку.

"ПриватБанк не надсилає своїм клієнтам сервісних або інших повідомлень з звичайних мобільних номерів... Також ПриватБанк не розсилає клієнтам повідомлення про блокування карт", - зазначають у фінустанові.

Також наголошується, що за останні дні служба безпеки банку зафіксувала випадки шахрайських розсилок абонентам одного з українських операторів SMS з приватних мобільних номерів про нібито блокування карток клієнтів. У тексті таких повідомлень шахраї пропонували зв'язатися з невідомими номерами з метою отримання персональних даних клієнтів.