Користувачі мережі здивовані. Українці намагаються викрити хитру схему шахрайства, засновану на продажі автобусних квитків через додаток "приват24".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВідомо, що шахраї організували злочинну комбінацію на сайті infobus.eu.
Схема досить проста:
Для оплати квитка на сайті просять ввести пароль від "приват24". Так само на сайті є іконка входу через "приват24".
Якщо зайти на неї, то в самому приваті покупця перекидає у розділ зміни пароля.
Користувачам доводиться вводити свій номер карти і надавати свій пароль від особистого кабінету "приват24".
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що в Приватбанку закликали клієнтів бути пильними і попередили про SMS-повідомлення від імені установи. Про це йдеться в заяві на офіційному сайті банку.
"ПриватБанк не надсилає своїм клієнтам сервісних або інших повідомлень з звичайних мобільних номерів... Також ПриватБанк не розсилає клієнтам повідомлення про блокування карт", - зазначають у фінустанові.
Також наголошується, що за останні дні служба безпеки банку зафіксувала випадки шахрайських розсилок абонентам одного з українських операторів SMS з приватних мобільних номерів про нібито блокування карток клієнтів. У тексті таких повідомлень шахраї пропонували зв'язатися з невідомими номерами з метою отримання персональних даних клієнтів.
Повідомляється, що банк спільно з операторами зв'язку вже заблокували номери шахраїв і передали інформацію в кіберполіції.
Як повідомляв портал "Знай.uа" українці отримують несподівані повідомлення про те, що банківська картка заблокована. Відомо, що рахунки обіцяють відновити, коли клієнт покаже в банку ідентифікаційний код і паспорт. Юристи заявляють, що подібні дії банку можна оскаржити, але в більшості випадків воно того не варте. Українці скаржаться, що в один момент несподівано для себе виявили, що їх платіжна картка заблокована.
За словами радника президента Асоціації українських банків Олексія Куща, вимога НБУ про перевірку клієнтів набула чинності ще в 2015 році, але зараз банки почали активніше його виконувати. Однією з причин, яка змусила банки активно перевіряти своїх клієнтів, стала боротьба з "дропами".