Уряд повинен почати боротьбу з відкатами і підвищити вимоги до якості доріг в Україні.

Про це заявив народний депутат, член групи «Воля народу» Сергій Шахов.

Політик зазначає, що масштабний ремонт доріг, який зараз почався по всій країні, – це тест для уряду Володимира Гройсмана.

«Або уряд знову буде закопувати 47 млрд грн в ями, або скористається шансом активно розвивати вітчизняну економіку. Для цього уряд повинен почати боротися з відкатами і підвищувати вимоги до якості і безпеки доріг, а також збільшити їх гарантійний термін», – зазначає він.

Популярні новини зараз
Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання Хто не виконає вимоги ПФУ – залишиться без пенсії: кому призупинять виплати Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
Показати ще

Шахов акцентує, що якісні дороги поліпшать транспортне сполучення, зменшать витрати на паливо, ремонт і запчастини, скоротять логістику. Ремонт доріг через залучення десятків суміжних галузей запустить розвиток вітчизняної економіки.

Парламентарій повідомляє, що з приходом весни українцям стало зрозуміло, що минулорічний ремонт доріг зник разом зі снігом.

«Ті ж дороги, які знаходяться в більш-менш пристойному стані, до сих пір залишаються без дорожньої розмітки, освітлення, безпечних для пішоходів зон і переходів. Щорічно на дорогах гине 3,5 тисячі українців, а економіка зазнає мільярдних збитків через поломки автотранспорту, витрати палива, затримки доставки товарів тощо», – зазначив депутат.

Шахов наводить слова прем’єра Гройсмана, який заявив, що близько 30% ремонтів доріг сьогодні проводять неякісно.

Уряд пообіцяв ввести аудити відремонтованих доріг, щоб змусити підрядників виправити недоліки своєї роботи. Однак до сих пір обіцянки не були виконані, додав нардеп.

Шахов та його партія «Наш край» пропонує такі рішення, які забезпечать Україні нормальні дороги:

– ввести ліцензування автодоріг по дотриманню правил безпеки проїзду автотранспорту (дорожня розмітка, пішохідні зони, освітлення пішохідних зон і переходів, якість і відповідність дорожніх знаків враховуючи сучасні виклики відповідно до вимог безпеки руху);

– призначити відповідальний орган з нагляду за експлуатацією автодоріг різного призначення відповідно до норм безпечного руху, дати оцінку безпеки пересування на кожному автодороги – українці повинні знати критерії безпеки автодоріг;

– провести ретельне розслідування засвоєння десятків мільярдів гривень, які були витрачено на ремонт і будівництво нових доріг протягом 2016-2017 років, які замість гарантованих 5 років проіснували лише кілька місяців. Залучити до розслідування ГПУ і НАБУ.

«Наш край» вимагає розслідувати, хто винен в тому, що мільярди гривень витрачених торік на ремонт і будівництво доріг, зійшли разом зі снігом», – резюмував Шахов.

Раніше Сергій Шахов розповів, як влада за рахунок переселенців хоче закрити діру в 200 мільярдів гривень.

Як повідомляв портал "Знай.ua", опубліковані скандальні "плівки Онищенка".