Столицю в чергове захопила хвиля заторів. Ключові дороги міста закрили на ремонт. Найбільше киян дратує не процес роботи, а дискомфорт, який виникає під час робіт. Наразі пересуватися містом стало неможливо. Цікаво, що за кордоном без фінансових затрат навчилися уникати таких неприємностей.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це у своєму блозі написав голова Київського осередку політичної партії Миколи Томенка "Рідна країна" Олександр Федоренко.
Наприклад в Європі перш за все, плануючи ремонт, спочатку створюють план руху, щоб уникнути заторів. Але існує важливе правило, які всі підрядники зобов’язані дотримуватись – ніколи не закривати дороги більш, ніж на 30% пропускної здатності. Таким чином водіям не потрібно об’їжджати ціле місто, щоб потрапити в потрібну точку.
Ремонт доріг вночі – це особлива історія. Такий процес не тільки є зручним для водіїв, а й корисним для самого процесу. Справа в тому, що зазвичай такі роботи майже у всіх країнах світу, (в США в тому числі) роблять влітку, а вночі температура повітря значно нижча, тому бетонна суміш втрачає менше вологи і водії не страждають.
Відомий український мандрівник в соціальних мережах наочно пояснив як в такому випадку роблять в Японії. Він розповів, що о 22.00 приїжджали дорожники з технікою і ремонтували певну ділянку дороги, а о 5 ранку залишали місце роботи. Так тривало до тих пір, поки вся ділянка дороги не була повністю відновлена.
Робити дороги в нічний час обіцяли й київські чиновники. На сайті Київради була зареєстрована електронна петиція, яка наполягала на доцільності працювати дорожникам виключно в нічний час доби, але протягом трьох місяців вона не набрала достатньої кількості голосів. Не зважаючи на це, заступник мера міста-секретар Київради Володимир Прокопів пообіцяв, що особисто розпочав відповідний проект рішення. Але всі обіцянки, як завжди, залишились голосним піаром і тільки. Результати ми спостерігаємо щодня.
Швидкість – не сильна сторона влади. Це доводить той факт, що в Європі ключові дороги й мости в містах ремонтують до двох тижнів, в той час, як Київрада планує відбудовувати Шулявський міст аж 17 місяців і не факт, що закінчить вчасно. До речі, закордоном, щоб уникнути катастроф у вигляді тотального обвалу мосту чи провалу асфальту, існують спеціальні комісії, які постійно інспектують шляхи, беруть проби. В Україні ж на всю країну працюють лише декілька лабораторій, які можуть зробити такі тести.
Представники Київської міської партійної організації Громадського руху «Рідна країна» довели, як легко і без будь-яких незручностей можливо відремонтувати дорогу.
На прохання мешканців будинків 10 та 10-а по вулиці Саратовській ми здійснили асфальтування міжбудинкового проїзду. Останній раз асфальтування в дворах цих будинків робилося приблизно в 2001-2002 роках. Перед роботою ми визначили найоптимальніший час для того, щоб нікому не заважати і уникнути дискомфорту. За декілька годин роботу було зроблено. До речі, під час проведення робіт, постійно чули нарікання, що влада використовує роботи по асфальтуванню для крадіжки бюджетних коштів, і тільки коли люди чули, що влада та мер не мають жодного відношення до нашої роботи, тоді заспокоювалися і просто дякували, що хоч хтось робить конкретні речі.
Власне, причиною в розтягуванні ремонтних робіт не є погана техніка чи брак робітників. Проблема полягає в тому, що влада далі наслідує старі схеми розкрадання бюджетних коштів і не планує припиняти. Воно й зрозуміло, адже нова команда мера не така вже й «нова» і складається з бувших регіоналів та людей Черновецького, а вони мають в цьому неабиякий досвід.
"Так буде відбуватися й надалі, поки ми з вами будемо мовчати і віддавати за них свій голос на виборах", - вважає Федоренко