Під час масштабної перевірки доріг в Україні були виявлені порушення на 136 об'єктах із 487 перевірених. Про це заявив виконуючий обов'язки голови Державного агентства автомобільних доріг України Славомір Новак, зазначивши при цьому, що перша масштабна перевірка будівництва і ремонту доріг в цьому році була здійснена на всіх об'єктах державних і місцевих доріг, які будувалися в минулому році, - повідомляє УНН.

"На сьогоднішній день перевірки здійснені на 90% всіх об'єктів. 12 бригадами ДП "Дорожній контроль якості" перевірили 487 об'єктів. На решті 10% об'єктів перевірки будуть завершені до 1 червня. З 487 об'єктів на 136 були виявлені недоліки. На 80 об'єктах, а це майже 60%, дефекти вже ліквідували", - сказав Новак.

Керівник "Укравтодору" уточнив, що виявлені дефекти на дорогах не були серйозними, це були тріщини, лущення тощо. Він зазначив, що найбільший відсоток дефектів, виявлених під час ремонтів доріг, було зафіксовано: в Донецькій, Луганській, Миколаївській областях. А найкраща ситуація по виконанню робіт: у Вінницькій, Львівській, Одеській областях.

Популярні новини зараз
Нова війна, тепер космічна: астрономи розповіли, як НЛО прилетять боротися за воду Залишать голими та босими: комунальники пообіцяли "не райдужну перспективу" всім боржникам Комунальники масово подають до суду на неплатників: яка заборгованість вважається критичною Потрібно встигнути: українцям, з квитанціями за світло на руках, назвали важливу умову
Показати ще

Варто відзначити, що в 2018-2022 роках Україна витратить 298,3 млрд гривень на ремонт і будівництво 6,6 тисяч кілометрів доріг. В Україні за підсумками 2017 роки було побудовано більше доріг, ніж в рекордному 2011 році, коли країна готувалася до проведення Чемпіонату Європи з футболу 2012.

Раніше портал "Знай.uа" повідомляв, що українцям запропонували відмінний спосіб боротьби з дірявими дорогами. Координатор Асоціації українських моніторів дотримання прав людини в діяльності правоохоронних органів Сергій Перникоза упевнений, що боротьба з поганими дорогами повинна здійснюватися одночасно владою, поліцією та громадськістю. "Влада виділяє кошти на ремонт та облаштування доріг, поліція стежить за дотриманням правил дорожнього руху і зобов'язана попереджувати ці порушення, а користувачі їздять по цих дорогах", - повідомляє Перникоза.

Експерт упевнений, що громадськість обов'язково повинна контролювати владу на предмет того, як вона робить ремонти. Поліція, у якій є інформація про небезпечні ділянки, ями і про те, як можна усунути ці порушення, зобов'язана мати комунікацію з громадськістю та доносити до влади інформацію про ділянки дороги, які потребують ремонту.