У понеділок, 17 вересня, відомий італійський бренд Gucci повідомив про відкриття б'юті-сторінки у популярній соціальній мережі Instagram. Їх офіційний профіль – @guccibeauty.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУточнимо, що в мікроблозі креативний директор модного дому Алессандро Мікеле буде розповідати про своє бачення краси.
Крім того, на офіційній сторінці в соцмережі Instagram розміщуватимуться роботи різних періодів, епох, портрети людей різної етнічної приналежності, культури і місця проживання, від ідентичних єгипетських портретів, зроблених 2000 років тому, до афрозачісок, які зображені сучасними афро-американськими митцями.
Також відомо, що популярні арт-критики і письменники будуть спеціально для б'юті-Instagram Gucci розповідати історії створення робіт з колекції Галереї Уффіці у Флоренції, Музею Метрополітен у Нью-Йорку і Музею-студії Гарлема.
Ще на сторінці @guccibeauty будуть анонсуватися нові б'юті-запуски бренду, в тому числі косметика і аромати.
До речі, одна з найвідоміших і найдорожчих супермоделей світу Джіджі Хадід з'явилася на вечірці ювелірного бренду Messika в яскравому комбінезоні, розшитому кристалами Swarovski від українського бренду Gasanova. Варто нагадати, що даний бренд заснувала дизайнер Ельвіра Гасанова. Так, під комбінезон-кольчугу Джіджі одягла чорне боді, що підкреслило неймовірну фігуру. Про це стало відомо завдяки Instagram моделі.
Додамо, нещодавно бренд Gasanova представив колекцію Panacea на головному подіумі UFW в "Мистецькому Арсеналі". Тоді зіркою показу стала українська топ-модель Аліна Байкова.
Нагадаємо, що одне з найпопулярніших гламурних видань l'officiel відмовляється платити гонорари своїм співробітникам.
Як повідомляв портал Знай.uа, команда Instagram повідомила про вихід двох нових оновлень додатка. І вони не просто змінюють зовнішній вигляд або дизайн сервісу, але і саму концепцію соцмережі.
Також портал Знай.uа писав, що і як носити цієї осені: 6 найгарячіших гарячих модних трендів.