Досить незвичайне відкриття зробили на острові Гернсі, який відноситься до Ла-Маншу. На острові археологи розкопали нестандартні людські кістки: давня людина володів одним оком, причому досить великим. Особа у загиблого було плоским, а ноги зовсім дивними.

Міфічна істота Циклоп

Тіло розкладалося, як показав аналіз, в різний час, що повело вчених в шок. Пропорції тіла були спотворені: це дозволило вченим припустити, що могила дивної істоти могла належати приходькові або циклопові. Може, череп просто пошкодили, а головні отвори деформувалися в одне з-за впливу зовнішніх факторів.Диспропорція тіла була пояснена експертами тим, що загиблих страждав генетичним захворюванням. Загиблий міг бути ченцем, зріст якого складав 152 сантиметри. До того ж, наступні аналізи можуть дозволити з'ясувати істину, але консервативно налаштовані вчені припускають, що останки виглядають незвично.

Нагадаємо, Це для спарювання? Прибулець з океану то налякав, то порушив розгублену жінку

Новозеландка серед куп викинутого бурею сміття виявила на пляжі скелет невідомої створення, яке вона спочатку прийняла за прибульця. У істоти були тонкі ноги, повний гострих зубів рот і ікласті крила. Але вчені швидко його ідентифікували.

Хліб, молоко, м'ясо та навіть яйця: в Україну несеться різке подорожчання на важливі продукти Один день – 1 гривня: "Київстар" підказав як користуватися послугами майже задарма "Київстар" попередив українців про небезпеку: що треба знати Що насправді роблять контролери з вашими лічильниками: чого боятися, а чого не варто

Мешканка міста Крайстчерч в Новій Зеландії Ханна Мері разом зі своєю мамою прибирала сміття на пляжі після сильного шторму, розповідає NZHerald. І тут Ханна помітила під купою викинутих на берег деревинок щось, що вона прийняла за пластиковий пакет. Але за раздавшемуся в наступну секунду крику дівчини її мати швидко зрозуміла, що дочка знайшла щось незвичайне.

Як раніше повідомляв "Знай.ua" Мумії там телевізор дивилися, чи що: в єгипетських пірамідах виявили електрика, вчені ошелешені

Стародавні єгиптяни знали секрет електрики? У всякому разі, так вважає біоінженер з США по імені Джон Берк. Тільки ось навіщо в пірамідах електричний струм? Про це читайте нижче.

Також "Знай.ua" писав про те, що "Може хто-небудь допомогти?": знімки дивного морського прибульця довели соцмережі до істерики, вчені спробували все пояснити