Фелікс Чельберг – 29-річний житель Швеції, який останні 5 років є найбільш успішними блогером YouTube. Влітку 2018 року він подолав рекордну позначку – 65 мільйонів підписників. Звичайно ж, багато хто хотів би бути на його місці. І мова йде не тільки про блогерах.

На каналі компанії T-Series виходять кліпи популярних індійських виконавців, а також трейлери божевільних боллівудських фільмів, які отримують сотні мільйонів переглядів. Завдяки такому контенту канал став головним конкурентом каналу Фелікса під назвою PewDiePie. Суперництво переросло в справжню війну. В хід пішла дорога реклама, неймовірні стріми і навіть хакерські атаки.

Початком війни можна вважати відео Фелікса ЦЕЙ КАНАЛ СКИНЕ PEWDIEPIE. У ньому Чельберг розповів про компанії T-Series і пояснив читачам, чому вважає його конкурентом. Він усвідомив, що якщо все піде так і далі, то він дуже швидко розпрощається з почесним званням найбільш успішного ютьюбера світу. Блогера це не злякало. Він готовий до бою і навіть запропонував конкуренту битися на шаблях.

Популярні новини зараз
В Україні посилять мобілізацію та укріплять міста: до чого слід готуватися Всіх чоловіків змусять встановити "Резерв+": які зміни чекають мобілізацію Українцям дозволили не сплачувати за комунальні послуги: коли рахунки можна "заморозити" Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо
Показати ще

Індійська компанія дуже довго не могла прийняти цей виклик. Вона заявила, що з-за різниці в аудиторії вони не можуть вважатися конкурентами. Компанія утримується від коментарів. Вона лише публікує ролики, які набирають все більше переглядів.

Далі в хід пішли пісні, слогани, кліпи, реклама на телебаченні і радіо, білборди в Індії і реклама на Таймс-Сквер, підтримка інших блогерів і божевільних фанатів. Був навіть злом 50 тисяч принтерів.

У підсумку, 2 грудня Чельберг вже практично визнав свою поразку. Він виклав в Twitter сумну картинку з написом: "Здається, це кінець, посоны".

На допомогу хлопцеві прийшов колега Markiplier – американський блогер з 22 мільйонами підписників. Він запустив стрім, в якому просив всіх підписатися на канал PewDiePie. Він лякав глядачів страшними історіями про жорстоку війну, яка торкнеться абсолютно всіх. На момент початку прямого ефіру індійському каналу не вистачало до перемоги всього 60 тисяч підписників. Коли трансляція закінчилася, різниця між конкурентами становила 130 тисяч, а через день – 470 тисяч. PewDiePie вирвався вперед.

Шведський блогер випустив на своєму каналі відео зі словами подяки, присвяченими американському одному, своїм підписникам і іншим блогерам. Він підкреслив, що війна з T-Series не настільки важлива, як здається. Просто він подумав, що це буде цікавим і веселим протистоянням, яке сподобається глядачам. Він виявився прав. За 3 місяці блогерською війни кількість підписників на його каналі збільшилася на 8 мільйонів. І тепер їх 73 мільйони.

В кінці ролика Фелікс повідомив про збір коштів для благодійної організації CRY, яка надає допомогу дітям Індії. Він планує зібрати 150 тисяч фунтів стерлінгів.

Раніше портал "Знай.uа" писав про найбільш високооплачуваного YouTube-блогера, якому всього 7 років

А також про прості способах позбутися від інтернет-залежності

Нагадаємо: опублікований рейтинг найстильніших чоловіків року