У понеділок, 11 лютого, стало відомо про те, що компанія Coca-Cola через десять років оновила смакову лінійку своїх напоїв.

Так, у нещодавно опублікованому прес-релізі на офіційній сторінці корпорації в соцмережі Twitter зазначається, що скоро всі зможуть спробувати новий напій зі смаком апельсина і ванілі.

Повідомляється, що новинка з'явиться у продажу вже 25 лютого в двох варіантах: з цукром і без цукру. Варто відзначити той факт, що це перше за десять років поповнення лінійки смаків напою: в 1985 році з'явилася Coca-Cola зі смаком вишні, а в 2007 – зі смаком ванілі.

Крім того, в ході підготовки до запуску нового продукту компанія пропонувала фокус-групі напої з різними смаками, включаючи малиновий, імбирний і лимонний, проте споживачі віддали перевагу варіанту саме зі смаком ванілі і апельсина.

Популярні новини зараз
ПриватБанк без розбору блокує платежі українців: покупки перетворилися на "лотерею" Залишився тиждень: українці ризикують пропустити важливу процедуру Українцям вказали на два обов'язкові платежі, які не можна ігнорувати Які електроприлади "тягнуть" найбільше - зараз це дуже важливо знати
Показати ще

“Ми хотіли повернути позитивні спогади про безтурботні літні дні", — описала смак напою бренд-директор компанії Кейт Карпентер.

Раніше ми писали про те, що в рейтингу 500 найдорожчих світових брендів, компанія Amazon посіла перше місце. У першу п'ятірку увійшли також Apple, Google, Microsoft і Samsung. Найшвидші темпи розвитку за 2018 рік Ferrari показала італійська та китайська iQiyi.

Нагадаємо, що у соцмережі Instagram донька компанії Coca-Cola VitaminWater проведе вельми цікавий експеримент. Суть цікавинки в тому, що людина має 365 днів забути про свій улюблений гаджет - смартфон, а в обмін на це вона отримає цілих сто тисяч зелененьких.

Як повідомляв портал Знай.uа, британська компанія Whitbread закрила операцію з продажу Coca-Cola мережі кав'ярень Costa Limited. Сума становить 3,9 мільярда фунтів ($4,95 мільярда доларів).

Також портал Знай.uа писав, що "Кока-Кола" в Україні зробила крок назустріч споживачам. На магазинних полицях з'явилися перші партії продукції з оновленою "світлофорною" етикеткою. Відтепер на пляшках цього виробника можна буде побачити кольорові блоки.