Археологи зі Сполучених Штатів Америки виявили під час розкопок вхід в таємний палац знаменитого фараона. Група вчених досліджувала давньоєгипетське місто Абидос, який відоме кількома храмами фараонів. Спочатку археологи думали, що вхід, який вони виявили, веде ще до одного залу храму. Але незабаром зрозуміли, що це не так.

Вчені з Нью-Йоркського університету пройшлися по кам'яному коридору і наткнулися на таємничий прохід, який привів їх у нове приміщення. На його стінах вони виявили захоплюючі ієрогліфи, які свідчать про те, що храм належить одному з найбільших фараонів – Рамзесу II. Він отримав красномовне прізвисько Великий.

Ця приголомшлива знахідка може повністю перевернути уявлення істориків про архітектуру Стародавнього Єгипту. Тепер фахівцям належить з'ясувати, чи розташовані подібні таємні палаци біля храмів інших фараонів. Раніше в Луксорі археологи знайшли схожий комплекс, що належав Рамзесу III.

Побутовим споживачам пригрозили відключенням електроенергії: хто у "чорному списку" Хліб, молоко, м'ясо та навіть яйця: в Україну несеться різке подорожчання на важливі продукти Реформи і прозорість: експерт розповів, чого вимагають США від України за свою допомогу Українцям 60+ нададуть грошову допомогу, можна запросити рідних: як подати заявку

Піраміди, храми, сфінкси та інші давньоєгипетські споруди турбували не лише археологів, але і спецслужб. Колишній співробітник КДБ і археолог Віктор Іванович повідомив, що у свій час працював з секретними документами з вивчення таємних ходів і коридорів епохи фараонів. Тоді радянські спецслужби всерйоз замислювалися про вивчення ймовірності контакту стародавніх єгиптян з прибульцями.

Нагадаємо, у гробниці імператора знайшли втрачені правила найдавнішої гри. Розкопки гробниці почалися в 2011 році, і на сьогоднішній день виявлено більше 10 000 артефактів