Вчені Арипта Бозі і Майкл Гузман з Вашингтонського університету виявили бактерії, які харчуються електрикою. Така форма життя ніколи раніше не була відома, так само як і принцип її життєдіяльності. Довелося придумувати нову назву для процесу, що відбувається всередині організму, і назвали позаклітинним поглинанням електронів. Сам мікроорганізм отримав назву Rhodopseudomonas palustris.

"Ми вперше показали, щось подібне до"поїдання електрики" це безпосередньо пов'язано з фіксацією вуглекислого газу і біохімічним синтезом органічних сполук", — говорить Бозі.

Вчені відзначають, що Rhodopseudomonas palustris зустрічаються повсюдно. Наприклад, штам бактерій, який вивчали Бозі і Гузман був виділений з поручнів старого металевого мосту в штаті Массачусетс. "Роботу" цих бактерій дослідники порівнюють з акумулятором, який може багаторазово заряджатися і розряджатися.

"Клітина накопичує електрику, створюючи окислювально-відновний потенціал, і розряджається в процесі утилізації вуглекислого газу. Енергію для всього цього бактерії беруть з сонячного світла", — розповідає Бозі.

Нові правила військового обліку: українців штрафуватимуть без їхнього відома Подорожчає не лише електроенергія: комуналка стане непідйомною ношею Упаковка по 80 грн: в Україні супермаркети змінили ціни на цукор, вершкове масло та олію Чому в СРСР будували 5- та 9-поверхівки - ви навіть не здогадуєтеся, у чому "секрет"

Нове дослідження дозволить заповнити прогалини у розумінні функціонування фотоавтотрофних клітин, і відкриє нові можливості у біоенергетиці. "Ми сподіваємося, що здатність відкритих нами бактерій використовувати тільки електрика і сонячне світло для утилізації вуглекислого газу допоможе вирішити виниклу у світі енергетичну кризу" , — кажуть вчені.

Нагадаємо, корисні пробіотики можуть нашкодити: вчені пояснили, чому.

Знай.uа писав, що незважаючи на нестерпні умови, біля Марса виявили життя.

Крім того ми повідомляли, що Нобелівський лауреат розкрив секрет ефективної дієти: сміливо викидайте тарілки.