Вченим вдалося вперше сфотографувати чорну діру. А тепер вона навіть отримала ім'я. Космічне "чудовисько", здатне поглинати все живе, шанобливо назвали Поехі, на гавайській мові, передає CNN.

Ім'ям чорна діра зобов'язана мовознавцю і професор Гавайського університету Ларрі Кімура. Ларрі, вибираючи ім'я, вивчив збірник гавайських міфів про створення світу, Кумулипо. "По" з гавайського перекладається як "безмежна порожнеча", яку міфи описують як чорну лійку. А "ехі" (wehi) позначає почесну частину імені.

Поехі, перша в історії чорна діра, яку вдалося сфотографувати

Раніше портал "Знай.uа" писав: "Астероїд Судного дня" подарував астрономам неймовірний сюрприз, знайдені сліди

Читайте також: зонд виявив прибульців на астероїді Рюгу

Українці зможуть купувати дешеву гречку, цукор, муку, олію і не тільки? У Раді зареєстрували новий законопроект

Ніна Матвієнко не стримала радості від переїзду Тоні й Арсена Мірзояна: "Ще й випхаю"

"Це Різдво потрясе світ": чоловік стверджує, що прийшов з 2485 року, і попередив людство

Головне за ніч: загибель українця в Польщі, помста Кіркорова Пугачовiй, зірване весілля Огнєвіч і заміна пакетам із пластику

Як повідомлялося, Зонд Хаябуса-2 виявив воду в космосі, вчені зробили грандіозне відкриття

Нагадаємо, Чорна діра засмоктує Чумацький Шлях, під загрозою все людство: фотофакт

Буквально нещодавно дослідники вперше змогли спостерігати поблизу матерію, яка обертається навколо чорної діри у Всесвіті. Здійснити це вдалося завдяки спеціальному приймальнику ESO GRAVITY, передає видання Science.

Наголошується, що чорна діра розташовується в серці Чумацького Шляху. Згідно з підрахунками вчених, маса її дорівнює чотирьом мільйонам сонячних мас. Навколо неї обертається скупчення газу.