Вчені вперше записали спів японського кита - одного з найрідкісніших на планеті. Популяція цього виду нараховує всього 30 особин.

Дослідники Національного управління океанічних і атмосферних досліджень США (NOAA) за допомогою акустичних реєстраторів записали спів одного з найрідкісніших китів на планеті - японського. Вченим вдалося зареєструвати повторювані звуки в Беринговому морі. Співаками виявилися особини чоловічої статі.

Читай Знай.ua у оновленому чаті Viber! Приєднуйтесь!

Вперше вдалося зафіксувати спів японського кита під час експедиції в 2010 році. Як розповіла в інтерв'ю Associated Press фахівець NOAA Fisheries, морський біолог Джессіка Кренс, тоді дослідники не змогли ідентифікувати дивні звукові мотиви. Вони лише припустили, що це може бути японський кит, однак підтвердити здогад візуально їм не вдалося.

Українцям пообіцяли зробити життя трохи простішим: понад 10 тис грн на людину Потрібно мобілізувати у першу чергу: ексчиновник розповів, хто має поповнити лави захисників Нові тарифи на газ в Україні: скільки він коштуватиме до квітня 2025 року Старі сковорідки не доведеться викидати: як у домашніх умовах подарувати посуду друге життя

Лише через сім повних розчарувань років - у 2017 році - Джессіка Кранс і її команда знову зафіксували одну з китових пісень. Дослідники змогли записати звук одночасно на чотирьох буйках - так їм вдалося визначити приблизне місце розташування "співака". Більш того, велетенського "виконавця" вдалося сфотографувати - припущення, що звуки видає японський кит, підтвердилися.

Всього протягом восьми років вченим вдалося зафіксувати чотири різних типи пісень в різних місцях Берингового моря. Як повідомляють дослідники NOAA в своїй науковій статті, вони складаються з 1-3 повторюють фраз. Звуки, які найчастіше видають японські кити, схожі на постріл. Три з чотирьох пісень також містили стогони, низькочастотні заклики, крики і трелі.

Але щоб називатися піснею, звуки мають "вишикуватись" у низку ритмічних одиниць у певній відтворюваній послідовності.

Вчені кажуть, що скоріш за все, популяція японських китів єдина співуча. Адже серед їхніх родичів з інших місцин нічого подібного не зафіксовано – вони видають лише окремі звуки.

Схоже, що співати кити почали не від хорошого життя. Ця пісня – відчайдушна спроба самців привабити самицю. А коли вас лише 30 особин, зробити це не так вже й просто.

Нагадаємо, в Перу палеонтологи виявили скелет стародавнього кита. Істота мала чотири лапи з перетинками і копитами.

Як повідомляв портал Знай.ua, після страшного урагану море викинуло інопланетне чудовисько.

Також Знай.ua писав, величезний монстр присвятив життя людському дитинчаті.