Останні новини про Нібіру серйозно занепокоїли конспірологів і прихильників теорії змови. Вчені зовсім не очікували такого повороту подій і не на жарт налякані ситуацією. Адже невідомо, що буде далі. Судячи з усього, уфологи виявили, що планети-вбивці більше немає.

Але тепер, як висловилися вчені, нависла ще одна страшна небезпека. Адже якщо Зірка смерті була знищена, то тепер на Блакитну планету в будь-який момент можуть впасти уламки Планети Х.

Читай Знай.ua в оновленому чаті Viber! Приєднуйтесь!

За повідомленням науковців, з чорної діри Стрілець А в центрі Чумацького Шляху був отриманий сигнал. Конспірологи зробили висновок, що Нібіру спіткала жахлива доля: вона могла зникнути.

Готуйте гаманці: скільки доведеться платити за електрику та газ з 1 травня Твоєї бабусі потрібно лише 90 грн: найпростіші тарифи від Київстар, lifecell та Vodafone Зайвий раз не помиєшся: з 1 травня піднімають ціни на водопостачання – скільки заплатимо Дешевше, ніж чашка кави: Vodafone запустив пільговий тариф, але не все так радісно

Ануннаки з Нібіру могли переміститись на більш велику планету з метою дістати ресурсів для відновлення Нібіру. Все це для людства може мати страшні наслідки. Вчені зізналися, що звуки, які вони чули, більше схожі на вибух. Серед представників науки з цього приводу тривають бурхливі обговорення.

Чудові новини!

Тепер Знай.ua став ще ближче і доступніше. Швидше завантажуй додатки для Android або IOS і залишайся в курсі останніх подій. Усе це у неповторній подачі журналістів нашого порталу!

Одні впевнені, що Нібіру вибухом розірвало і величезні осколки можуть завдати шкоди буквально всім планетам, які знаходяться в Сонячній системі. Особливо це стосується планети Земля. Відомий уфолог Уорінг навіть заявив, що якщо раніше Нібіру періодично "вихоплювали" радари, то зараз планета-вбивця як крізь землю провалилася".

"З нею реально щось сталося. Земля на порозі страшної біди. Скоро ми дізнаємося", - констатував Уорінг.

Нагадаємо, прибульці з Нібіру скоро натиснуть на "курок".

Як повідомляв Знай. ua, людство скоро задихнеться в прямому сенсі слова.

Також Знай. ua писав, що унікальний дитина прийшов на Землю зі страшним попередженням, врятуватися не вдасться.