Стало відомо, що фізики з Брістольського університету та Технічного університету Данії вперше здійснили програмовану квантову телепортацію фотона від чіпу до чіпу. Це грандіозне відкриття опублікували в журналі Nature Physics.

Квантова телепортація

Так, квантовою телепортацією вважається передача квантового стану на відстань за допомогою роз'єднаної в просторі заплутаної пари. В точці відправлення квантовий стан руйнується, а в точці прийому відтворюється в первісному вигляді.

У процесі експериментів вчені розробили пристрої на основі чіпів, які можуть генерувати і маніпулювати окремими частинками світла в програмованих нанорозмірних ланцюгах.

Це пристрій здатний кодувати квантову інформацію у світлі, яке генерується всередині ланцюгів, а також обробляє її з високою ефективністю і надмірно низьким рівнем шуму.

Юрій Нікітін розповів, як балує дружину Ольгу Горбачову: "Це дорожче за всі прикраси"

Українки з Дубая після прильоту до Києва заговорили про жахи в'язниці: "Ми молилися щодня"

51-річна Ірина Білик на "Масці" вразила українців зовнішністю: "Що з обличчям?"

Блаженніший Святослав втратив маму після тривалої хвороби: інформація про прощання

Це дослідження дозволило вперше провести квантову телепортацію інформації між двома програмованими мікросхемами, що є наріжним каменем квантової зв'язку і квантових обчислень.

Квантова телепортація

Робота може значно підвищити здатність створювати більш складні квантові схеми, які потрібні у квантових обчисленнях і комунікаціях.

Нагадаємо, що Ілон Маск розповів, що надихався при створенні CyberTruck.

Як повідомляв портал Знай.ua, Motorola вже представила модернізований Razr зі складним екраном, але він оснащений процесором середнього рівня у порівнянні з кращими і самими швидкими телефонами 2019 року.

Також портал Знай.ua писав, що бренд, який також випустив портативний дзеркало для макіяжу і зарядний пристрій на початку цього року, випустив покращене дзеркало для макіяжу зі світлодіодним підсвічуванням Mijia.