Всіляких маркетингових хитрощів і ходів у наш час стало багато. Так багато, що ми не помічаємо більшість з них. Років 10-20 тому все обмежувалося продакт-плейсментом у фільмах і горезвісним 25-м кадром. Але тепер великими компаніями розробляються цілі стратегії впливу на покупця або клієнта. Причому впливу непомітного. Залучаються психологи і психотерапевти. Спеціально підбираються кольори і приємні асоціації. Одним з таких "непомітних засобів" стала, як це не дивно, музика.

музика - ефективний засіб маніпуляції

Музика — простий і ефективний спосіб маніпулювання людською поведінкою. Наприклад, керівництво магазинів уникає ставити хіти, оскільки доведено, що актуальна популярна музика привертає занадто багато уваги і, відповідно, відволікає від покупок.

А в ресторанах швидкого харчування вам навпаки поставлять енергійну бадьору музику. Це робиться для того, щоб вам не надто комфортно було сидіти там з однією чашкою кави і ноутбуком цілу годину.

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше

Популярні новини зараз
Перерахунок пенсій з 1 травня: чого чекати стареньким "Всі будуть начальниками": адвокат розповів, як в Україні змінили правила вручення повісток Дешевше, ніж чашка кави: Vodafone запустив пільговий тариф, але не все так радісно Штрафи від 3,5 тисяч гривень: "Газмережі" попередили власників газових плит та колонок
Показати ще

Нагадаємо, як пережити карантин і не зійти з розуму.

Як повідомляв Знай. ua, як самоізоляція здатна вплинути на людину.

Також Знай. ua писав, що відомі телеведучі розповіли, як підняти собі настрій в ізоляції.