Всі радянські автомобілі були оснащені решітками на задній частині кузова, але з часом всі вони кудить пропали. Ними були оснащені оновлені «копійки» — ВАЗ-21011 і 21013, поширилися на «трійки», «п'ятірки», «шістки». Стояли такі на пізніх задньопривідних «москвичах» і «волгах».

Виявляється, вони потрібні для поліпшення мікроклімату салону. Повітрозабірники розташовували в задній частині кузова, бо функція цих решіток не заганяти повітря всередину, а навпаки. Система так званої витяжної вентиляції, прискорює оновлення повітря в салоні, зменшуючи конденсат на вікнах.

Завдяки цим гратами закривати двері і багажник в автомобілі легше — витяжна вентиляція допомагає швидко і ефектно вирівнювати тиск повітря зовні і всередині автомобіля.

Лада Нива в Mercedes G-class
Лада Нива в Mercedes G-class

На більш пізніх моделях вони зникли. Їх не видно ні на "вісімках"-"дев'ятках", ні на більш пізніх моделях як вітчизняного, так і закордонного автопрому.

Популярні новини зараз
"Дайте більше грошей за те, що стали гіршими": українці розлютилися через підвищення тарифів "Київстару" на 40% Пенсіонери отримають індивідуальні доплати до Нового року: кому скільки нарахують Подорожчання буде нестерпним: українцям радять робити запаси – по 10 кіло не менше Порошенко в Штатах шкодить Україні: дратує республіканців нагадуванням, як «зливав» Трампа на користь Гіларі Клінтон, - експерт
Показати ще

Схема решітки, фото: youtube
Схема решітки, фото: youtube

Корисні решітки не зникли зовсім — вони просто змінили дислокацію. Тепер зябра витяжної вентиляції все частіше монтують в багажнику або місцях прихованих під заднім бампером.

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше.