Бортпровідниці поділилися своїми історіями про те, які звички пасажирів нервують їх найбільше. Стюардеса з авіакомпанії JetBlue згадала, як пара замовила платні напої, а потім зі сміхом повідомили, що у них немає грошей для оплати.

"Коли прийшов час платити, вони самовдоволено засміялися і сказали, що у них ні засобів для оплати. Вони думали, що це зійде їм з рук, але вони помилялися", уточнила співробітниця авіакомпанії.

Бортпровідниця компанії Delta стверджує, що її дуже дратують пасажири в навушниках, коли їм розносять їжу.

"Тоді вам доводиться повторювати одне і на ж знову і знову", поскаржилася вона.

Також бортпровідниця зазначила, що дуже неввічливо і отвлекающе виглядає, коли пасажири звуть її жестами і тыканьем пальцем замість спеціальної кнопки.

Популярні новини зараз
Вручення повісток від ТЦК: громадян застерегли від популярної помилки Грошова допомога для пенсіонерів: хто може отримати майже 3 тисячі гривень Нові правила оренди: 10 років пожили і житло ваше Світла не буде, а дітей відправлять додому: школи та садки готуються закривати
Показати ще

"Постійно натискати на кнопку виклику стюардеси егоїстично, адже так персонал може пропустити дійсно важливий виклик, коли іншому пасажиру, наприклад, знадобиться медична допомога", пояснила вона.

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, стюардеса назвала саме огидне місце на борту літака, чіпати це — протипоказано.

Як повідомляв Знай. ua, стюардеса анонімно розповіла про небезпеку харчування в літаку.

Також Знай. ua писав, що жінка перетворила старий Boeing 727 шикарну гніздечко, такому будинку навіть Трамп позаздрить.