1. Припиніть турбуватися. Не мучте себе турботою про вашому наступному робочому дні. Вчіться жити сьогоднішнім днем. Насолоджуйтесь своїм вільним часом, і навіть якщо у вас на завтра залишилося багато незавершеної роботи, займіться нею завтра.

2. Мисліть позитивно. Ставтеся позитивно до вашої роботи і колегам і заохочуйте себе за самі незначні досягнення, навіть якщо більше ніхто їх не помічає.

3. Позбавтеся від прагнення до досконалості. Перестаньте постійно себе критикувати. Не вимагайте від себе занадто багато і не звинувачуйте себе, якщо результати вашої роботи не зовсім відповідають вашим очікуванням.

Популярні новини зараз
Готуйте гаманці: скільки доведеться платити за електрику та газ з 1 травня Дешевше, ніж чашка кави: Vodafone запустив пільговий тариф, але не все так радісно В Україні пенсії рахуватимуть за однією формулою: у кого виплати будуть більше 10 тисяч Штрафи від 3,5 тисяч гривень: "Газмережі" попередили власників газових плит та колонок
Показати ще

4. Розвивайте почуття гумору. Звичайно, до роботи потрібно ставитися серйозно, але не стаєте похмурим. Завжди знайдеться час для сміху, навіть якщо ви зайняті серйозною завданням.

5. Живіть повноцінним життям. Ніколи не присвячуйте роботі все своє життя. Намагайтеся мати захоплення і заняття поза офісу. Частіше бувайте з рідними та друзями – фізично, психічно і емоційно.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, чому не виходить худнути, і що з цим робити.