21 квітня в православній церкві відзначається пам'ять ікони Богородиці "Георгіївської". Про це повідомляють ЗМІ.

У 2001 році в Петербурзі відбулася чудова подія: була виявлена нова ікона Божої Матері, іменована "Георгіївська". Одного разу іконописець Олександр Большаков під час роботи над терміновим замовленням раптом виразно побачив образ Богородиці. Божа Матір вказувала рукою на храм, в Її ногах сидів на коні Георгій Побідоносець.

Художник тут же приступив до написання побаченого, створивши образ Божої Матері під назвою "Георгіївська". Через деякий час іконописець прийшов у споруджуваний храм в ім'я Георгія Побідоносця на проспекті Слави і з подивом виявив, що проект споруджуваної церкви дивним чином збігається з виглядом храму, зображеним на іконі Божої Матері.

Із благословення благочинного Невського округу новоявлена ікона, передана іконописцем у Георгіївську церкву, була освячена, і тепер перед образом Богородиці звершуються молебні з читанням акафісту.

Популярні новини зараз
Головне за 20 липня: скасування субсидій, різке здорожчання хліба, спека 50 градусів та винні буряти у путіна Графіки більше не застосовуються: де в Україні скасували відключення світла Готуйтеся до нових платіжок: для українців подорожчають дві важливі комунальні послуги Платити за електроенергію потрібно по-новому: постачальник послуг попередив споживачів
Показати ще

Історія створення ікон

Реліктовою цінністю християн у всі часи вважаються святі образи, увічнені на стінах храмів і полотнах. Це картини з зображеннями ликів Пресвятої Трійці, святих апостолів, Божих людей і осіб, наближених до ликів святих.

Особливе місце в релігійній атрибутиці посідають православні ікони, що в перекладі з грецького ніщо інше, як "зображення". На іконі можуть бути зображені лики Господа, Божої Матері святої Марії, ангелів чи святих угодників. Появу ікони описують у переказах як містичну. Кажуть, що вперше це була ікона із зображенням Ісуса Христа, і з'явилася вона на хустці, коли жінка на ім'я Вероніка приклала його до лику Господнього сина. Згідно з літописами, що дійшли до нас, вона простягнула хустку Ісуса в момент даріння їм хреста. Витерши кров із потом, він повернув його вже зі своїм ликом.

Згідно з іншим письмом, появу ікони пов'язано з нерукотворним писанням лику Христа на рушник, який зберігав з Едеси цар Авгарь. Якщо вірити їй, зображення з'явилося на ньому після того, як Ісус скористався ним, приклавши до лиця.

VIII століття було для християнської Церкви справжнім випробуванням. Іконопис зазнав осуду згідно з ідеологічними забобонами тих часів. Вони придбали не тільки церковно-культурний характер, але й політичний. Однак мистецтво священного іконопису продовжило своє існування, але вже далеко в провінціях, де не поширювався державний нагляд.

Дивіться сюжет про подію