Один з онлайн магазинів інтимних товарів розповів про те, які інтимні іграшки найчастіше купують українці. Статистика вийшла цікавою і місцями несподіваною.

Про це повідомляє Cosmopolitan.

Отже, за даними бутика вік відвідувачів сайту секс-шопу варіюється від 25 до 65 років:

25-34 - 57,27%
35-44 - 19,49%
18-24 - 16,32%
45-54 - 5,06%
55-64 - 1,40%
65+ - 0,47%

У 2017 році частка чоловіків-покупців склала близько 43%, жінок - 57%. У 2018 ситуація ще більш змінилася на користь дівчат: серед покупців секс-товарів їх уже близько 73%.

Популярні новини зараз
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім
Показати ще

За статистикою, чоловіки найчастіше купують в секс-шопі:

1. Анальні іграшки (пробки, намиста, анальні лубриканти)
2. Кульки (металеві та силіконові)
3. Вібратори (класичні, фалоімітатори зі скла, кліторальні, симулятори орального сексу)
4. Легкий бондаж (наручники і фіксатори, затискачі для сосків і клітора)


5. Парфуми та косметика (аромати-афродізіаки, пудри для тіла, підсилювачі оргазму, масла і свічки)
6. Білизна

Жінки ж вибирають:

1. Парфуми та аромати (аромати-афродізіаки, феромони, Orgie)
2. Косметика (підсилювачі огазма, блиск для орального сексу, пудри для тіла)
3. Масла і свічки (натуральні масла і свічки, а також масла і свічки для поцілунків)
4. Кульки


5. Легкий бондаж (наручники, стрічки для зв'язування, системи фіксації, затискачі)
6. Вібратори (міні, кліторальні, віброяйце)
7. Анальні іграшки (пробки для початківців, лубриканти)

Крім того у магазині розповіли, що зараз прицов момент, що переважну більшість відвідувачів магазину складають жінки.

"Якщо спочатку переважала чоловіча аудиторія, то зараз, однозначно, жінок більше, як у відвідуванні сайту, так і в здійсненні покупок. Дівчата набагато активніші в соціальних мережах і не соромляться ставити питання".

У свою чергу чоловіків найбільше цікавлять так звані забороне теми. Проте вони не забувають і про класичні методи задоволення під час інтимного з'язку.

"Уява хлопчиків найбільше хвилює заборонена анальна тема. Приємно, що чоловіки підступають до питання свідомо і в парі з анальної іграшкою завжди купують лубрикант. Кульки є одним з найпопулярніших продуктів: їх купують в якості своїх партнерок.

Зв'язати, приборкати, підкорити - чоловіки люблять домінувати, тому аксесуари для бондажа теж користуються попитом серед покупців-чоловіків. А ще вони люблять наряджати своїх жінок, вибираючи для них панчішки і грайливий нижню білизну".

Крім того варто відзначити, що у свою чергу жінки використовують вже давно відому схему зваблення чоловіків.

"Не такі ми жінки і сором'язливі, коли мова йде про спокушання! Привернути увагу, порушити, зачарувати - парфумерія з ароматами-афродизіаками і феромонами користується величезною популярністю. Втім, романтику теж ніхто не відміняв: свічки і масла для масажу, а особливо смачні, "їстівні" свічки і масла купують щодня", - додали у магазині.

У Чернігові пограбували секс-шоп: замість грошей грабіжники виносили інтимні іграшки

Нагадаємо, раніше портал "Знай.ua" повідомляв, що вчені пояснили, чи хочуть жінки інтиму.