Сніг і лід різні речі, тому й спосіб їзди на них відрізняється. Хоча і те, і інше вважається зимовими умовами експлуатації.

Про це пише ресурс Auto24.

Зимові поїздки українці згадують, здебільшого, як поганий сон. Але на щастя більшу частину року в Україні переважає тепла пора. Тому саме зараз актуально освіжити свої знання і навички.

Отже, що поганого в снігові — якщо він ще в повітрі, то перешкоджає добре розгледіти дорогу. Якщо він вже на землі, то ускладнює обертання колес. Від самого автомобіля не завжди залежить те, як він буде себе поводитись на засніженій трасі. Сам сніг автомобілісти ділять на два види: щойно випав, незайманий і старий, вже перемелений колесами.

Популярні новини зараз
Спіймали на вулиці та примусово відвезли в ТЦК: українцям розповіли, як себе поводити Німеччина вводить суворі обмеження: як це вплине на українців Чому українцям необхідно заповідати майно вже зараз та як це зробити правильно Як в інших країнах звикли підтирати попу і чому на нас дивляться, як на дурнів: вся справа в культурі
Показати ще

Снігова каша на дорозі може містити в собі приховану небезпеку - лід. Тоді варто використовувати ті ж прийоми їзди, що і при ожеледі.

— Як і на льоді, головне правило їзди по снігу — робити все плавно, акуратно. Додавати і збавляти газ, обертати кермо, вижимати зчеплення і гальмувати — у всьому потрібно дотримуватись спокою, не діяти імпульсивно. Засніжена дорога не настільки слизька, як обледеніла. Є загроза забуксувати, якщо маневруючи, колеса зариються ще глибше в сніг.

— На снігу — і свіжому, і вже ущільненому - варто старатися їхати з рівномірною швидкістю "рівного газу". Бо зміна темпу рух колес може стати причиною буксування (машин 4х4 це стосується в меншій мірі). Тим же загрожує кожна зайва зупинка.

Як їздити по снігу при автоматичній коробці передач? Або орієнтуватись по тахометру, утримуючи обороти порядку 2000-2500 об./хв., або переходити в ручний режим коробки, щоб контроль самих оборотів став простішим. На АКП старого типу перейдіть в режим обмеження перемикань вгору 1 або 2, або поставте селектор на W (winter — зима).

— Якщо сніг надзвичайно глибокий, або під його шаром міститься лід, або ви долаєте підйом чи ризикований поворот, вам дуже важливо не втрачати швидкость і не забуксувати. Щоб чути, наскільки точно оберти мотора відповідають швидкості руху і в потрібний момент помітити початок буксування, варто усунути весь шум в в салоні: музику, вентилятор обігрівача, розмови пасажирів.

— Рушати на снігу потрібно делікатно, як і на льоду, найкраще, з другої передачі — щоб автомобіль не почав буксувати на місці і не "зарився". Якщо це все ж сталося, то перестаньте буксувати, бо під колесами виникне чимала яма. Повільно рушаючи розгойдайте автомобіль взад-вперед, вмикайте то першу, то задню передачу, і коли утвориться доріжка (колія), довжиною не менше 30 - 40 см, тоді у вас є шанс виїхати.

Якщо снігові перемети невеликі, то їх можна долати на маленьких швидкостях.

— Якщо поїздка більш-менш довга, то краще зняти важкий зимовий одяг. Без нього керування стане врази легшим.

— У разі снігопаду, є вірогідність запотівання вікон. Тому перед поїздкою зробіть наступне: прогрійте салон, включіть електропідігрів вікон, можливо, відкрийте вікно.

Раніше інформаційний портал "Знай.ua" повідомив, що стихія змінила розклад роботи Київського транспорту.