Англійський гранд "Манчестер Юнайтед", за результатом підрахунків консалтингової компанії Brand Finance, очолив список найдорожчих футбольних брендів у світі.

Про це повідомляє Brand Finance.

Бренд "Манчестер Юнайтед" оцінюється у 1,2 млрд. доларів. На ціну не вплинуло навіть те, що у минулому сезоні клуб не зумів завоювати жодного трофея,а у англійській футбольній прем'єр лізі зайняв тільки четверте місце.

"Манчестер Юнайтед" посунув з першого місця чемпіона Німеччини - мюнхенську "Баварію". Її вартість оцінюють у 933 млн. доларів. Замикає трійку лідерів мадридський "Реал" із сумою у 873 млн. доларів.

Іспанська "Барселона", яка виграла Лігу чемпіонів, чемпіонат та Кубок Іспанії, опустилася на дві позиції і з результатом у 773 млн. доларів, стала шостою.

Популярні новини зараз
А що так було? Українець "категорично відмовився" від повістки - чи підтримав його суд Пенсіонерам дадуть знижку на продукти 20%: що потрібно взяти в магазин Залишать голими та босими: комунальники пообіцяли "не райдужну перспективу" всім боржникам Оля Полякова дізналася, що вагітна після розлучення: як насправді з'явився Буряковський
Показати ще

Читайте також: Я завжди буду володіти "Міланом" – Берлусконі

Каталонців також випередив англійський "Манчестер Сіті" та "Челсі". Їх вартість оцінили у 800 млн. і 795 млн. доларів відповідно.

Варто відзначити, що такий успіх "Манчестер Юнайтед", незважаючи на їх посередні виступи та результати, пояснюється мільйонами шанувальників клубу у Індії, Китаї, Південно-Східній Азії. Тому спонсорів зовсім не лякають останні невдачі "Червоних дияволів".