Британські магазини будуть контролювати продаж алкоголю з допомогою Face ID. Для ідентифікації особистості покупцям доведеться зареєструватися в мобільному додатку Yoti, зробити селфи і прив'язати біометричні дані до водійського посвідчення.

За допомогою цієї технології має суттєво скоротитися продаж алкоголю неповнолітнім.

Що стосується особистої інформації, програма шифрує всі дані, а персонал Yoti перевіряє справжність документів. Згодом особистість буде ідентифікуватися всякий раз, як людина зробить селфі за допомогою програми.

Ця система буде застосовуватися на касах самообслуговування в супермаркетах, зменшуючи черги, оскільки касир витрачає час на перевірку документів.

Популярні новини зараз
Такої катастрофи українці не бачили 230 років: що відбувається з народжуваністю на фоні війни Пенсіонерам дадуть знижку на продукти 20%: що потрібно взяти в магазин Доїхати на роботу і назад – вже не по кишені: проїзд у маршрутках дорожчає Українцям 60+ нададуть грошову допомогу, можна запросити рідних: як подати заявку
Показати ще

Поки неясно, чи будуть персональні дані доступні власникам супермаркетів, або всі вони в зашифрованому вигляді залишаться на серверах Yoti. Крім того, незрозуміло, яким чином стартап збирається забезпечувати їх безпеку.

Природно, використання біометричних даних на щоденній основі, особливо в таких "побутових" моментах має змусити громадськість задуматися над тим, яким саме чином вони хочуть ідентифікуватися.

Варто відзначити, що Face ID не так вже й надійний захист, як обіцяв Apple. Зовсім нещодавно, 10-річний малюк зумів зламати захист Face ID iPhone X матері, оскільки його особа ще не сформувало виразні риси обличчя.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що Чорна діра замінить Сонце.