"Укрзалізниця" анонсувала запуск нової функції для зручності пасажирів купувати квитки через інтернет. Тепер у сервісі продажу квитків з'явиться функція "лист очікування".

Про це заявив в. о. голови правління "Укрзалізниці" Євген Кравцов, - передає "Громадське".

За його словами, якщо квитків за потрібним маршрутом немає пасажир зможе заповнити відповідну заявку, і як тільки квиток з’явиться в продажу — пасажир отримає пріоритетну можливість його викупити.

Як зазначив представник ПАТ, перевізник завжди має певну кількість резервних квитків, які цілком ймовірно можуть бути продані пасажирам.

Популярні новини зараз
Змії пішли в атаку на українців: як запобігти укусам і чи існує ефективний антидот Українців попередили про "важкі" платіжки за світло Компанія Apple "вбила" багатомільйонне місто одним рішенням: тепер можна зносити все Фанати засудили Могилевську за заохочення доньки: "Не зробили висновків..."
Показати ще

"Це державна, військова бронь. Ще частина повертає вже куплені квитки – таких до 10%. Найправильніший спосіб продати такі квитки – через waiting list. Коли людина реєструється, робить запит на напрям і коли квитки з’являються – має право їх викупити", — сказав Кравцов.

Кравцов пояснив, що така система працює подібно до Telegram-ботів, які шукають вільні квитки. І зараз ведеться робота, щоб реалізувати цей проект на сайті УЗ.

Дивіться, як придбати електронний квиток на поїзд "Укрзалізниці"

Як повідомляв портал "Знай.ua", українцям повідомили про здорожчання проїзду в поїздах. "Укрзалізниця" у 2018 році планує двічі піднімати вартість квитків, щоб наблизити ціни до проїзду в автобусах.