Евгений Кравцов уже 2,5 года руководит "Укрзализныцей" и за это время у него сложились довольно напряженные отношения с бывшим и настоящим министрами инфраструктуры. Также в конце декабря Кравцов заявлял о желании уволиться, однако теперь он отказывается однозначно отвечать на этот вопрос.

Так, он рассказал, что думает о недовольстве пассажирскими поездами, ответил на вопросы о тараканах в вагонах, кражах на тендерах и про интернет в Интерсити в интервью для BBC Україна.

"Питання якості пасажирського рухомого складу прямо пропорційне кількості грошей, вкладених у його оновлення. Законом передбачено, що фінансування витрат на капітальні інвестиції має здійснювати держава. Але, на жаль, ми маємо ситуацію, що цей механізм не працює. Від держави йдуть нульові інвестиції у рухомий склад. Ми маємо використовувати власні кошти. Впродовж минулого року ми здійснювали багато заходів, покращили підходи до обслуговування потягів, до прибирання", - рассказал он.

Хюндай зі Львова на Київ.. читаю і тут раптом око якийсь рух бачить справа . Аж здригнулася... повзе собі тарган...

Geplaatst door Hanna Hopko op Zondag 19 januari 2020

Популярные статьи сейчас
Абоненты взбунтовались против "Киевстара": не хотят доплачивать за гигабайты, которыми не пользуются Кто из украинцев останется без льгот в 2024 году Заплатите от 17 000 до 51 000 грн: украинцев предупредили о штрафах с 1 апреля Готовьте кошельки: украинцам через считанные дни повысят тарифы на коммуналку, что подорожает
Показать еще

Он рассказал, что на данный момент улучшили уборку вагонов, которой раньше занимались проводники, а теперь специализированные бригады, которые значительно улучшили уровень обслуживания.

"Хоча є інша сторона - це питання якості вагонів. Найбільше скарг викликають старі вікна, з яких дує, зношені туалети, опалення. Ми знайшли модель, як мінімальними коштами провести капітальний ремонт по цих позиціях. Це заміна вікон на нові склопакети, заміна санвузлів, заміна опалення. Підрахували, що за такою формулою можна провести оновлення одного вагона за мільйон гривень. Для порівняння - повністю новий вагон вартує сьогодні 25 млн гривень, а капітальний ремонт - 11-12 млн гривень", - рассказывает он.

Хотя пассажиры и сейчас жалуются на грязь в вагонах и даже находят тараканов. Кравцову также задали вопрос относительно хамства проводников, на которое очень часто жалуются украинцы.

"Звичайно, виникають конфліктні ситуації, ми це розуміємо і усвідомлюємо. Я не можу сказати, що це нормально чи ненормально, це даність, яка є. Є декілька речей, які ми робимо для того, щоб покращити ситуацію і якість персоналу. Перше — в нас працює гаряча лінія з фіксації таких скарг. По кожному такому випадку, коли є сигнал про нечемну поведінку персоналу, проводимо детальний аналіз", – рассказал он.

Также журналисты поинтересовались вопросом, который давно волнует украинцев - Wi-Fi в Интерсити.

"Є підписаний меморандум між урядом і операторами про покриття території України швидкісним інтернетом. Це дасть нам змогу простіше організувати швидкісний інтернет у потягах, коли будуть відповідні базові станції. Друге - у нас є внутрішні плани з реалізації цього проєкту. Зробити Wi-Fi у потягах "Інтерсіті" плануємо впродовж 2020 року", - пообещал Кравцов.

Напомним, в сети показали, как Укрзализныця издевается над пассажирами.

Как сообщал Знай. ua, известный артист пострадал от банды, которая охотится на украинцев в поездах.

Также Знай. ua писал, что в Украину заходит самый успешный ж/д оператор Европы, судьба Укрзализныци предрешена.