30 квітня компанія Samsung офіційно представила в США нові моделі Galaxy S9 і Galaxy S9 + у варіантах з 128 ГБ та 256 ГБ вбудованої пам'яті.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВідомо, що ці версії доступні для попереднього замовлення з 1 травня. А офіційно надійдуть в продаж 18 травня. Як відомо, попередні версії Galaxy S9/S9 + 64 ГБ пам'яті. При цьому смартфони мають підтримку карт microSD з підтримкою до 512 GB пям'яті.
Перевагу при покупці нових моделей полягає в тому, що вбудована пам'ять більш швидка, ніж карта microSD, оскільки це UFS 2.1. Таким чином, програми та файли на вбудованому сховищі будуть запускатися швидше, ніж на карті пам'яті.
Крім того, в нових моделях теж є microSD, тому ви можете отримати до 500ГБ додаткової пам'яті.
Відомо, що вартість Galaxy S9 з 128 ГБ пам'яті коштує 770 доларів (20 тисяч гривень), а модель на 256 ГБ буде коштувати 820 доларів (21 400 гривень). Між тим за модель Galaxy S9 + з 128 ГБ пам'яті потрібно заплатити 890 доларів (23 200 гривень), а модель з 256 ГБ пам'яті обійдеться в 940 доларів (24 500 гривень).
Нещодавно стало відомо, що компанія хоче купити Condé Nast, що володіє The New Yorker, Vanity Fair, Vogue і іншими світовими виданнями. Про це повідомило The Guardian.
Правда, яких-небудь деталей угоди не розголошується. Apple може купити або якусь частину видавництва, або його цілком.
В The New York Post вирішили дізнатися деякі подробиці, і, як виявилося, що "Condé Nast не продається". У всякому разі, про це заявив глава компанії.
Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що експерти з мобільної техніки впевнені, що агресивна піар-кампанія Xiaomi здатна зомбувати покупців. При цьому основною приманкою служить співвідношення ціни і якості гаджетів.
Шанувальники Xiaomi в своїй більшості впевнені, що їх смартфони найкращі в світі. Нібито за якістю вони перевершують Apple, Galaxy, і будь-якого іншого конкурента, а за свої гаджети виробник просить скромну суму, і віддає практично за собівартістю. Але фахівці в мобільній техніці стверджують, що головною причиною популярності Xiaomi є агресивна піар-кампанія бренду.