Жителі китайського міста Юйлинь, розташованого в провінції Щэньси, виявили в небі дивну аномалію – загадкову хмару, яка переливається всіма кольорами веселки.

Громадяни встигли зловити дане явище на камери смартфонів, відеозапис з'явився в мережі. Як повідомили дослідники, на відеозапис потрапила так звана "дірява хмара", яка з'явилася з-за зміни агрегатних станів: переходу води з рідкого стану в твердий (невеликі кристали льоду).

Слід зазначити, що райдужні хмари, до того ж, утворюються за прольоту літаків. Однак ті люди, які вірять у містику, не сумніваються, що над Китаєм відкрився портал в космічний простір.

Раніше стало відомо, що США в космосі виявили "аномалію" Путіна. У Вашингтоні запідозрили, що так Росія намагається домогтися атаки на цілі з відстані. Захоплення космосом російських властей не на жарт лякає США. Так, американська влада натякнула на бажання Кремля розвивати нові типи космічної зброї, в тому числі, лазерний комплекс для знищення супутників в космосі. Перш за все, найбільш підозрілим здався супутник-інспектор, який Росія запустила на орбіту. За словами американської сторони, він веде себе "аномально". Припускають, що Росія проводить тренування по попаданню в ціль з космосу, таким чином, провокуючи створення нової угоди про запобігання гонки озброєнь на космічних просторах.

Громадський транспорт подорожчає для всіх, окрім пенсіонерів: скільки доведеться платити з 1 травня ПриватБанк без розбору блокує платежі українців: покупки перетворилися на "лотерею" Українців поставили у жорсткі рамки: почнуть обмежувати Українцям вказали на два обов'язкові платежі, які не можна ігнорувати

Знай.UA раніше розповідав про китайську грамотність, унікальну і першу за складністю вивчення в світі.

Також Знай.UA писав про те, що смертоносна Нібіру з'явилася в небі поруч з Місяцем. Передбачається, що так починається кінець світу. Житель штату Пенсільванія, США, піймав на фото щось дивне. На фотознімку чітко видна червона планета, яка знаходиться поруч зі супутником землі. До речі, вчені обіцяють, що скоро планета Нібіру при зіткненні знищить Землю. Так, початок кінця люди вже можуть бачити на небосхилі. А ось деякі астрономи, навпаки, кажуть, що жодних загроз людству найближчим часом не передбачається, і ніякої Нібіру не існує.