Уламки легендарного міста-держави були помічені на півдні Іспанії англійськими вченими.  Атлантида визнана багатьма фахівцями як неіснуюча, про неї згадує в своїх роботах лише знаменитий філософ Платон.

Космічні супутники зняли залишки будівель в гавані Андалусії. Спочатку передбачалося, що ці будинки належали стародавнім грекам чи римлянам.

Але потім вчені з організації Merlin Burrows зрозуміли, що господарями стародавнього міста є люди, які жили приблизно 10 тисяч років тому. Тобто ще до еллінів і представників міста, «куди ведуть усі дороги».

У знайденій області збереглися залишки 15 стародавніх населених пунктів. Експерти стверджують, що нібито цивілізація перебувала на Іберійському півострові. Площа заселення становила 160 кілометрів в районі Середземного моря. Платон називав його Атлантичним.

Порошенко влаштував цирк з "вдячною вчителькою" у порожньому вагоні: "Йо**не шапіто"

У справі про вбивство Комарова стався несподіваний поворот: копи "прикривають" душогуба

Від трьох тисяч кожному: пенсіонерам роздадуть додаткові гроші у липні

Азаров показав унікальне фото Парубія-неонациста: маразм міцнішає

Як свідчить легенда, знамените місто-держава було знищене стихійним лихом. Історики припускають, що причиною могло стати виверження вулкана або цунамі. А будови, зафіксовані космічними супутниками, зруйновані саме катастрофою.

Співробітники Merlin Burrows вірять, що виявили руїни Атлантиди під водою.

Нагадаємо, археологи в Греції на Пелопоннесі виявили руїни стародавнього міста.

Як раніше повідомляв "Знай.uа" в окупованому Росією Сімферополі пройшов сильний дощ, в результаті чого вулиці міста затопило водою.

Також Знай.uа" писав про те, що  українська науково-дослідна експедиція знайшла в північно-західній частині Чорного моря затонулі судна і літаки.