Уламки легендарного міста-держави були помічені на півдні Іспанії англійськими вченими. Атлантида визнана багатьма фахівцями як неіснуюча, про неї згадує в своїх роботах лише знаменитий філософ Платон.

Космічні супутники зняли залишки будівель в гавані Андалусії. Спочатку передбачалося, що ці будинки належали стародавнім грекам чи римлянам.

Але потім вчені з організації Merlin Burrows зрозуміли, що господарями стародавнього міста є люди, які жили приблизно 10 тисяч років тому. Тобто ще до еллінів і представників міста, «куди ведуть усі дороги».

У знайденій області збереглися залишки 15 стародавніх населених пунктів. Експерти стверджують, що нібито цивілізація перебувала на Іберійському півострові. Площа заселення становила 160 кілометрів в районі Середземного моря. Платон називав його Атлантичним.

З 1 квітня почнете отримувати від 3 520 до 8 тисяч гривень: чиї виплати стали більшими Абоненти збунтувалися проти "Київстар": не хочуть доплачувати за гігабайти, якими не користуються "Нафтогаз" дав 9 днів: що потрібно зробити навіть якщо газ не споживаєте Заплатите від 17 000 до 51 000 грн: українців попередили про штрафи з 1 квітня

Як свідчить легенда, знамените місто-держава було знищене стихійним лихом. Історики припускають, що причиною могло стати виверження вулкана або цунамі. А будови, зафіксовані космічними супутниками, зруйновані саме катастрофою.

Співробітники Merlin Burrows вірять, що виявили руїни Атлантиди під водою.

Нагадаємо, археологи в Греції на Пелопоннесі виявили руїни стародавнього міста.

Як раніше повідомляв "Знай.uа" в окупованому Росією Сімферополі пройшов сильний дощ, в результаті чого вулиці міста затопило водою.

Також Знай.uа" писав про те, що українська науково-дослідна експедиція знайшла в північно-західній частині Чорного моря затонулі судна і літаки.