Дизайнер Марта Флісіковська з Польщі в рамках свого проекту Who Nose, присвяченого адаптації людини до життя на Марсі, надрукувала на 3D-принтері людські носи, якими вони можуть виглядати після адаптації до клімату Червоної планети.

Про це повідомляє Journal of Science and Technology of the Arts.

Людський ніс неодноразово змінювався в ході еволюції, адаптуючись до різних кліматів. У разі колонізації інших планет на людей також очікує цей процес, якщо вони будуть дихати без спеціальних пристроїв.

Марта Флісіковська вирішила створити носи, якими вони можуть стати під час проживання людей на Марсі. У своїй роботі дизайнер врахувала особливості клімату цієї планети.

Перший варіант являє собою ніс з двома парами ніздрів - для більш ефективного зігрівання повітря.

У ТЦК потрібно і жінкам: кому з українок загрожує мобілізація після 18 травня Карткою – 10 грн, готівкою – 15: в Україні знову підвищують ціни на проїзд В Україні пенсіонери отримають "подвійні", та навіть "потрійні" пенсії: у ПФУ озвучили вимоги Старі сковорідки не доведеться викидати: як у домашніх умовах подарувати посуду друге життя

Другий макет плоский - для захисту від сонця і більш зручного носіння захисних шоломів.

Третій макет схожий на "спідницю", такий ніс допоможе людському голосу резонувати і поширюватися на більшу дистанцію.

Флісіковська зазначила, що людські носи необов'язково будуть еволюціонувати таким чином. Також вона нагадала, що подібна еволюція триває дуже довго, а на Марсі для цього потрібно ще провести так зване терраформування - процес, який повинен змінити клімат планети і зробити його придатним для людини.

Нагадаємо, вчені повідомили невтішну новину для бажаючих подорожувати на червону планету. Як виявилось в результаті досліджень, тривала космічна подорож може стати причиною невиліковної хвороби, яка перетворить життя астронавта на пекло.

Як повідомляв портал Знай.ua, на думку вчених, колонізація Марсу спричинить війни, катаклізми та інші лиха на Землі.

Також Знай.ua писав, NASA вперше опублікувало аудіозапис з Марсу