В Південній півкулі планети Марс, на рівнині Еллада вчені виявили 34 давніх озера.

Про це повідомляє replyua.net.

Астрономи з'ясували, що багато років тому на цій площі знаходилися десятки ефемерних озер. Тимчасові водойми виникали в певні сезони в результаті геологічних процесів або випадання опадів.

Багато мільйонів років тому на Марсі існувала повноцінна гідротермальних система, і вчені припускають, що в давній час на Червоній планеті існувало життя.

Один з авторів дослідження, який працює в центрі американського космічного агентства НАСА, прокоментував висновки вчених.

"Нафтогаз" дав 9 днів: що потрібно зробити навіть якщо газ не споживаєте Заплатите від 17 000 до 51 000 грн: українців попередили про штрафи з 1 квітня Зміна ціни на електроенергію: у НКРЕКП зробили заяву для споживачів Переказ з картки на картку будуть жорстко контролювати: як можуть заблокувати картку

«У минулому, коли клімат на планеті був більш м'яким і вологим, ці поглиблення заповнювалися ґрунтовими водами, потоками річок і проливними дощами», - сказав учений.

Він також підкреслив, що деякі водойми були сформовані при найсильніших повенях.

На Елладі раніше було безліч каналів, їх ширина сягала кількох сотень метрів. Зараз ця площа покрита шаром застиглої лави.

Рівнина Еллада - найбільший і самий древній кратер на Марсі. Численні поглиблення в цій місцевості були сформовані в результаті падіння великих метеоритів або в результаті біологічної активності Марса.

Нагадаємо, супутник NASA TESS знайшов вже третю екзопланету з найдовшою в даний час орбітою. Розрахунки показують, що нова планета щільна, газоподібне, а її розмір у три рази перевищує планету Земля.

Як повідомляв портал "Знай.uа" астрономи змогли помітити воду в атмосфері екзопланети, яка обертається навколо зірки HR 8799. В цьому їм допомогли дані, взяті Обсерваторії Кека. Зображення, які отримали дослідники, підтверджують, що в її атмосфері є вода і відсутня метан. Як передає Naked science, вік зірки можна оцінити у 30 мільйонів років.

"Знай.uа" писав, національне аерокосмічне агентство розсекретила терміни початку колонізації Марса. Зокрема, у відомстві зазначили, що спеціально побудований апарат сяде на поверхні "червоної" планети вже 26 листопада.