Вчені виявили найхолодніше місце у Всесвіті. Воно розташоване не на інших планетах чи галактиках. Найхолодніше місце у Всесвіті знаходиться на Міжнародній космічній станції.

Про це повідомляє виданняє replyua.net.

У 2018 році на цій космічній станції розмістили унікальний холодильник. Він має назву лабораторія холодного атома Cold Atom Laboratory (CAL). Завдяки цьому пристрою можна буде отримати найнижчу температуру у Всесвіті. Лабораторія належить американському космічному агенству НАСА.

Його доставили на борту космічної вантажівки Cygnus. Усередині цієї морозильної камери можна знайти електромагнітний ніж, вакуумну камеру і лазери.

Холодильник створили для замороження атомів газу. Інструмент являє собою відносно невелику коробку, всередині якої міститься система лазерів і електромагнітів. При цьому температура заморозки буде в 100 млн разів нижче, ніж в космосі.

Надалі вчені будуть вивчати крижані атоми, щоб зрозуміти природу гравітації. Під час охолодження атомів до екстремальних температур вони будуть формувати певний стан речовини, яке називається конденсатом Бозе - Ейнштейна. Завдяки умовам низької гравітації на МКС охолоджені атоми можна буде підтримувати в стані повної заморозки від 5 до 10 секунд.

Карткою – 10 грн, готівкою – 15: в Україні знову підвищують ціни на проїзд В Україні пенсіонери отримають "подвійні", та навіть "потрійні" пенсії: у ПФУ озвучили вимоги Українцям виплатять матеріальну допомогу: хто отримає гроші і як оформити заявку Старі сковорідки не доведеться викидати: як у домашніх умовах подарувати посуду друге життя

Про результати цих експериментів ми напевно почуємо ще не скоро, але вони можуть привести до потенційних відкриттів, які змінять хід історії.

Нагадаємо, що NASA вперше показали "Край світу": і це не те, про що ви подумали.

Як повідомляв "Знай.ua", по всьому світу почали з'являтися таємничі диски, що обертаються.

Також "Знай.ua" писав, що вчені виявили на планеті Юпітер два потужні урагани. Їх фото вдалося зробити автоматичній міжпланетній станції "Юнона", яка передала їх на Землю.