Американські генетики виявили носія найдавнішої ДНК, яка відслідковується, в Північній і Південній Америці.

Вчені з центру CRI Genetics простежили родовід чоловіка на ім'я Елвін Кроуфорд з 99-відсотковою точністю. Вони проаналізували 55 поколінь родини чоловіка. Результати допомогли встановити, що родовід Кроуфорда виявився найдовшим серед усіх проведених на сьогоднішній момент тестів. Неймовірно, але його вік становить 17 тисяч років.

Елвін Кроуфорд

Елвін помер від серцевого нападу незадовго до завершення генетичного тестування CRI. На щастя, фахівці встигли йому повідомити, що він є нащадком людей, які мігрували через сухопутний міст Берингів перешийок під час льодовикового періоду.

Місця, в яких мешкали предки Кроуфорда

"Всі будуть начальниками": адвокат розповів, як в Україні змінили правила вручення повісток Зайвий раз не помиєшся: з 1 травня піднімають ціни на водопостачання – скільки заплатимо Дешевше, ніж чашка кави: Vodafone запустив пільговий тариф, але не все так радісно Зобов'язали передати списки: ТЦК посилює "полювання" на ухилянтів

Кроуфорд водночас належав до гаплогрупи mtDNA Haplogroup B2. Це генетична підгрупа, яка є поширеною на південному заході Америки. Судячи з усього, деякі предки Кроуфорда мігрували з Азії до Південної Америки, а через деякий час – на північ.

Кілька поколінь

Генетики встановили, що ДНК Кроуфорда на 83 відсотки успадкована від корінних індіанців. Примітно, що 73% з них належали алгонкінському племені блекфут (сиксика або чорноногим). Нащадки племені отримали назву за кольором мокасин. Вони досі живуть у канадській провінції Альберта і американському штаті Монтана.

Місця, в яких мешкали предки Кроуфорда

Нагадаємо, перебудовує ДНК: генетики розповіли, як алкоголь викликає залежність.

Як повідомляв портал Знай.uа, дослідники навчилися оцінювати ДНК, успадковану від різних давніх популяцій людей. Дослідники впевнені, що це допоможе знайти всіх нащадків народів Землі.

Читайте також: вчені розповіли про те, як сталося відкриття, яке змінило світ. Дослідник розглядав рентгенівські знімки ДНК і раптом побачив, що ланцюжки ДНК відрізняються.